خبرهای داغ:
آیین تجلیل از عکاسان خبری همدان به همت سپاه ناحیه همدان و با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

آیین تجلیل از عکاسان خبری همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین تجلیل از عکاسان خبری همدان با حضور فرمانده و مسئولین سپاه ناحیه همدان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان، مسئولین راهبردی و مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان، مدیرکل و مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان  وعکاسان خبری در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

این برنامه در راستای تجلیل از اقدامات و تلاش‌های ارزنده عکاسان خبری همدان به همت سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه تلاش عکاسان خبری در راستای انعکاس راهپیمایی 22بهمن ، جهاد و حرکت در مسیر انقلاب است، عنوان کرد: عکاسان خبری به زیبایی تمام، این واقعه و حماسه را پوشش دادند که بسیار حائز اهمیت است، چرا که جبهه کفر به دنبال محدود و محصور کردن معجزه 40ساله انقلاب اسلامی بود اما رسانه‌ها و به ویژه عکاسان خبری با اقدامی مجاهدانه دشمن را در رسیدن به هدف خود ناکام گذاشتند.

در ادامه مهدی دهقان نیری مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان همدان با تقدیر از تلاش‌های عکاسان خبری در راستای انعکاس مراسم راهپیمایی 22 بهمن با عنوان اینکه عکاسان با چشم تیزبین از دریچه دوربین حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی را در شرایط  به اثبات رساندند، افزود: عکاسان با انعکاس بسیار عالی مراسم و بیان حقیقت مطلب چشم دشمنان را کور و موجب شادی دل مقام معظم رهبری شدند.

سرهنگ علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت تجلیل از عکاسان خبری به اهداف سپاه در جهت  برگذاری مراسم تجلیل از عکاسان خبری اشاره و بیان کرد: بسیج متعلع به همه مردم، همه سلیقه ها و ظرفیت های مردمی است لذا در جهت پاسداشت تلاش های ارزنده عکاسان خبری و معرفی و شناساندن و استفاده از ظرفیت عکاسان خبری همدان این برنامه برگزار  شد.

همچنین مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم با  بیان اینکه پیام امروز رهبری در ترسیم گام دوم انقلاب بیشتر به جوانان مربوط است، گفت: جای خوشحالی است که عکاسان و خبرنگاران همدان از قشر جوان هستند.

حجت‌الاسلام فاضلیان با تقدیر از تلاش‌های عکاسان خبری در راستای انعکاس مراسم راهپمایی 22بهمن به اهمیت کار عکاسان خبری اشاره و تصریح کرد: آن چیزی که حماسه ای را ماندگار می‌کند کار رسانه‌ای است.

در پایان عکاسان خبری با بیان چالش‌ها و مشکلات کاری  خود به ارائه راهکارها و  پیشنهاداتی در راستای حل مشکلات پرداخته و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است؛ در این مراسم از ایمان حامی خواه عکاس خبرگزاری مهر همدان به دلیل بازتاب بسیار وسیع و گسترده حضور مردم همدان در مراسم راهپیمایی 22بهمن در سطح ملی و بین المللی به واسطه عکس ایشان تقدیر ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات