سردار حاج علی فضلی:

باید با تمام قوا مراقب توطئه های دشمنان باشیم

خبرگزاری بسیج: فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه دشمنان نظام، آرمان‌های انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده اند تاکید کرد: باید با تمام قوا مراقب توطئه های دشمنان باشیم.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۱۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

 

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر 8 و شهید جعفر جنگروی جانشین لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) که در محل ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، افزود: وجود جوانان ولایتمدار و انقلابی و حمایت آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایثار شهدا موجب خشم دشمنان شده است.  

 وی با تشریح برنامه های پیچیده اطلاعاتی و برنامه ریزی های دقیق با توجه به موقعیت جغرافیایی و جزر و مد بالای اروند رود که از آن به عنوان نبرد فاو نیز نام برده می‌شود، گفت: برای انجام عملیات والفجر 8 حدود 6 ماه فعالیت جهادی انجام شد.  این عملیات بزرگ ترین و مهم ترین عملیات آبی خاکی بود که روز ۲۰ بهمن ۱۳۶۴ با شرکت نیروهای سپاه پاسداران و ارتش با غافلگیری نیروهای عراقی انجام شد

 فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع)افزود: در این عملیات برنامه ریزی برای عبور 2700 غواص از عرض اروندرود پیش بینی شده بود که غواصان با کمترین هزینه در استفاده از ادوات جنگی پیروز شدند و عملیات را با موفقیت به پایان رساندند.

 در ادامه این مراسم سردار اکبر‌ عاطفی فرمانده گردان زهیر لشکر 10 حضرت سید الشهدا(ع) به بیان خاطراتی از عملیات والفجر 8 و نقش موثر لشکر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) در این عملیات پرداخت.

در پایان این مراسم از  خانواده شهدای عملیات والفجر 8 تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات