خبرهای داغ:
مسئول هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام در لالجین خبر داد

راه‌اندازی 3 گروه جهادی به‌همت هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام لالجین

مسئول هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام در لالجین گفت: در حوزه جهادی گروه‌هایی را راه‌اندازی کردیم و سه گروه جهادی تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۹۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

راه‌اندازی 3 گروه جهادی به‌همت هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام در لالجینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی میرزایی در ششمین همایش عاشورائیان که در تالار فجر همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل سالگی انقلاب، اظهار داشت: به پشتوانه انقلاب و تمامی خون‌هایی که در راه این انقلاب ریخته شد ما توانستیم به آن خودباوری که شهدا و امام راحل به ما یاد دادند برسیم قدری از آن را بچشیم.

وی گفت: هیئت جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام لالجین امروز 10 ساله شده و ماحصل همه زحمات این است که این هیئت تبدیل به یک هیئت پویا شده و مصداق منشور فرهنگی رهبر معظم انقلاب بود.

مسئول هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام در لالجین تصریح کرد: در این 9 سالی که ما تجربه کردیم مهمترین شاخص‌ها به فرموده رهبر معظم انقلاب فتح الفتوح بود که مهمترین آن تربیت نیروهای کارآمد است.

وی با بیان اینکه ما توانستیم در گام اول به تربیت نیروی کارآمد برسیم، ابراز داشت: در حوزه خدمت‌رسانی نیز امروز به عنوان میاندار هیئت‌ها مطرح بوده و در خدمت‌رسانی در قصرشیرین موفق به انجام اقدامات ابتکاری و نوآور شدیم.

میرزایی در خصوص کانون خیریه افزود: این کانون یکی از بخش‌هایی بود که امسال انجام دادیم و توانست حدود ۴۰ میلیون تومان برای خرید جهیزیه، قرض الحسنه، ذبح قربانی و... جمع‌آوری کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تربیت و تعالی و نشاط و تعالی و حوزه‌های ورزشی و اردویی تصریح کرد: همچنین در حوزه جبهه فرهنگی مسئولین امروز توانستیم کارهایی را انجام دهیم و در حوزه عملیات در استان و به زودی در سطح کشور مطرح خواهد شد.

مسئول هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام در لالجین گفت: در حوزه جهادی گروه‌هایی را راه‌اندازی کردیم و سه گروه جهادی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه جهادی که در زمان دفاع مقدس بود با جهاد امروز کاملا متفاوت است، افزود: این هیئت پویا بوده و به همت آن به زودی مستند «ادب حضور» در سال ۹۸ از تلویزیون پخش خواهد شد.

میرزایی گفت: امروز عرصه جنگ نرم است که عرصه بسیار سختی بوده و مجاهدانی می‌خواهد که باید آنها را «مجاهدان خاموش» نامید که می‌سوزند و می‌سازند.

مسئول هیئت عاشوراییان رزمندگان اسلام در لالجین خاطرنشان کرد: در این هیئت حدود 100 خادم وجود دارد و در فضای مجازی، حسینیه مجازی و هیئت‌هایی داریم که در هر مناسبتی حدود ۸۰۰ نفر بازدید دارد.

وی بیان داشت: در این هیئت هر فردی کار خود را انجام می‌دهد به شرط «آتش به اختیار» و می‌توان گفت که در حوزه علوم و ارتباطات این هیئت کامل است و با مکان‌های مختلف در استان و در سطح کشور در ارتباط هستیم و می‌توانیم کارهای برجسته‌ای را انجام دهیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که امروز توانستیم به فتح الفتوح ساختن جوانان برسیم و این یک نمونه کوچک این هیئت رزمندگان اسلام است.

در ادامه برنامه گروه نمایشی «سینا» به اجرا پرداختند و در پایان از معاونت‌های مختلف هیئت عاشورائیان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات