رئیس مجمع بسیج شهرستان بروجرد:
رئیس مجمع بسیج شهرستان بروجرد گفت: هدف مجمع بسیج، استفاده از ظرفیت ها و نخبگان برای حل مشکلات است و مشکلات شناسایی و برای حل آنها راهکارهایی ارائه می شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۸۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ابراهیم بیاتی امروز در مجمع بسیج بروجرد که در کانون بسیج برگزار شد اظهار داشت: کار اصلی مجمع بسیج، باز کردن گره ها و رفع مشکلات در بخش های مختلف است.

 

وی اضافه کرد: مجمع بسیج در بخش های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وارد عمل شده و با ارائه راهکارهای مناسب با استفاده از ظرفیت نخبگان می تواند در راستای حل مشکلات گام بردارد.

 

بیاتی اظهار داشت: 15 شورای اقشار در حوزه های مختلف مشکلات را شناسایی و بررسی می کنند و اقدامات مناسب را ارائه می دهند و در این راستا 11 کارگروه نیز فعالیت دارند.

 

به گفته وی کار اصلی مجمع، کمک به دولت و قدم برداشتن برای حل مشکلات و معضلات است و همه نهادها و دستگاه ها می توانند در این برنامه همکاری لازم را داشته باشند.

 

رئیس مجمع بسیج بروجرد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 50 جلسه در کارگروه ها و 45 جلسه در شورای اقشار برگزار شده و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات شناسایی شده ارائه داده شده و اقداماتی هم در این راستا صورت گرفته است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات