خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اسدآباد:

مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی ما جنبه الهی بودن آن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اسدآباد با بیان اینکه مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی ما جنبه الهی بودن آن است، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا گفتمان امام خمینی(ره)، انقلاب و رهبری محور باشد، چراکه بزرگ‌ترین ممیزه انقلاب شکوهمند اسلامی جنبه دینی و اسلامی آن است.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۸۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی ما جنبه الهی بودن آن استحجت الاسلام علیرضا جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: به تاکید امام راحل رمز پیروزی انقلاب در انگیزه الهی و وحدت است بنابراین همه جریان‌های کشور باید وحدت را در عین اختلاف سلیقه سرلوحه خود قرار دهند.

وی افزود: به لطف الهی انقلاب شکوهمند اسلامی در طول چهار دهه عمر با برکت خود ثابت کرده است که می‌تواند بدون حمایت ابرقدرت‌ها و حتی در اوج تحریم‌های ظالمانه آنها اقتصاد، معیشت، فرهنگ و زندگی مردم را تأمین کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اسدآباد ادامه داد: معنویت، فرهنگ و الهی بودن جامعه باید در جمهوری اسلامی تامین شود و این اتفاق مهم صورت نمی‌گیرد مگر آنکه مردم و مسئولان در کنار هم باشند.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی ما جنبه الهی بودن آن است، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا گفتمان امام خمینی(ره)، انقلاب و رهبری محور باشد، چراکه بزرگ‌ترین ممیزه انقلاب شکوهمند اسلامی جنبه دینی و اسلامی آن است.

جمشیدپور ادامه داد: انقلاب ما در فضایی به وجود آمد که مارکسیست، کمونیست و لیبرالیسم مدیریت جامعه بین المللی را بر عهده داشتند و مانع از حضور دین در عرصه عمومی کشور می‌شدند و حرکت امام راحل و مردم در این شرایط حرکت بسیار بزرگی بود که نیاز به تحلیلی درست دارد.

وی اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی ایران کتاب های تئوری انقلابی بسیاری نوشته شد اما در هیچ کدام بیان نشد که انقلاب می‌تواند بر مبنای دین نوشته شود و این باعث بازنگری در تئوری‌ها شده و بیان شد که انقلاب با محوریت دین نیز می‌تواند شکل گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اسدآباد بیان داشت: در بسیاری از کشورهای منطقه زنان از کوچک‌ترین حقوق اجتماعی برخوردار نیستند اما چون رابطه دیپلماتیک با غرب دارند کسی به آنها نمی‌گوید ضد حقوق بشر هستید اما چون تفکر اسلام در تقابل با منافع استکباری است بهانه های حقوق بشری به ایران گرفته می‌شود.

وی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی قدرت نرم اثرگذاری مداومی دارد که می‌تواند تأثیر سیاست‌های فکری فرهنگی را با تغییرات بنیادین ایجاد کند و انقلاب اسلامی ایران قدرت نرم را تولید کرد و با آن در دنیا اثر گذاشت.

جمشیدپور ادامه داد: امام راحل پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی که از دوش سران عربی برداشته شده بود را روی دوش تک‌تک آزادیخواهان گذاشت و این رژیم نتوانست ادعای نیل تا فرات را محقق کند و امروز جریان دینی شیعی به نام حزب الله این رژیم اشغالگر را به فضاحت کشانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات