به همت حوزه ۶۱۱ مالک اشتر صورت گرفت ؛

لبیک بسیجیان داوطلب به نظافت و پاکیزگی در هشتگرد

فرمانده حوزه ۶۱۱ مالک اشتر گفت : قرار عاشقی هفته ای یک شب توسط بسیجیان حوزه ۶۱۱ مالک اشتر در راستای کمک به خادمان پاکیزگی شهر هشتگرد انجام میگیرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۸۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حسن خیری فرمانده حوزه ۶۱۱ مالک اشتر در گفت‌وگو با بسیج اظهار داشت : قرار عاشقی هفته ای یک شب توسط بسیجیان حوزه ۶۱۱ مالک اشتر در راستای کمک به خادمان پاکیزگی شهر هشتگرد انجام میگیرد.

لبیک بسیجیان داوطلب به نظافت و پاکیزگی در هشتگرد

وی بیان کرد : خدمت ، تکریم خادمان پاکیزگی شهر، درک سختی کار خادمان و حمایت از جایگاه ویژه خادمان از اهداف این برنامه می باشد.

وی اظهار  داشت : الحمدالله با حضور برادر بسیجی دکتر امیر بهمنی شهردار محترم شهر هشتگرد در مجموعه شهرداری هشتگرد،که تعامل و همکاری بسیار خوبی با حوزه بسیج ۶۱۱ مالک اشتر در راستای تحقق طرح های مردم یاری دارد، روند اجرایی خیلی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی به خوبی پیش میرود.

لبیک بسیجیان داوطلب به نظافت و پاکیزگی در هشتگرد

فرمانده حوزه ۶۱۱ مالک اشتر افزود : امیدوارم مسئولان و مردم فهیم شهر هشتگرد تلاش خود را در راستای حفظ و ارتقای ارزش خادمان پاکیزگی شهر که زحمات زیادی را بصورت شبانه روزی میکشند ، نسبت به گذشته بیشتر کنند و قدردان این بزرگواران باشند.

وی تصریح کرد : بسیج نیز مانند گذشته در هر جا که نیاز باشد به یاری مردم و خادمان ملت و مردم می آید و همیشه در کنار مردم خواهد ماند.

لبیک بسیجیان داوطلب به نظافت و پاکیزگی در هشتگرد

حسن خیری در پایان خاطر نشان کرد : لازم میدانم در آخر از زحمات شهردار، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و روابط عمومی شهرداری هشتگرد تقدیر و تشکر نمایم و خواهشمندم تلاش و وحدت مجموعه شهرداری را در راستای خدمت به مردم فهیم هشتگرد نسبت به گذشته بیشتر کنند ،بسیج نیز مثل گذشته در هر زمان و شرایطی آماده خدمت رسانی به مردم میباشد.

 

 

خبرنگاربسیجی:امیرحسین کولیوند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار