به همت حوزه ۲۱۴حضرت رقیه (س)؛

نشست بصیرتی با موضوع دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار شد

نشست بصیرتی با موضوع دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی به همت حوزه ۲۱۴حضرت رقیه (س) با سخنرانی برادر پاسدار شیری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۷۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نشست بصیرتی با موضوع دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی به همت حوزه ۲۱۴حضرت رقیه (س) با سخنرانی برادر پاسدار شیری برگزار شد.

نشست بصیرتی با موضوع دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار شد

پاسدار شیری در این نشست اظهار داشت : حدود ۱۵۰کشور دست به دست هم داده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زانو دراورد و تفکر مردم را نسبت به دولت مخدوش کنند .

وی با اشاره به اینکه انقلاب برای این هدف ایجاد شد که به فطرت و سرشت خدایی بازگردیم گفت: ایمان، اعتقاد به خدا و خوبی‌ها و ارزش‌ها، مسائلی است که ما باید در وجود خود بپرورانیم زیرا هر آنچه که بخواهیم در نزد خدای متعال است.

وی در ادامه گفت : طبق فرموده ی امام خمینی( ره) اگر مجلس در راس امور باشد این توانایی را دارد ک بتواند مجلس و دولت و عملکرد انان را زیر نظر گرفته و حتی برای احقاق حق مردم بتصویب قوانین و استیضاح مقامات باعث پیشرفت جامعه و مردم شود تنها موضوع مهم در این مسئله انتخاب اگاهانه ی نمایندگان مجلس توسط مردم می باشد.

وی گفت : دستاوردهای انقلاب و دشمنی های دشمنان بزرگ با این انقلاب نشان از کار آمدی نظام و موفقیت انقلاب بوده است.

پاسدار شیری در ادامه با بیان اینکه انقلاب باید مبدا حرکت به سوی خدا باشد تصریح کرد: اگر تعهد دینی و خدایی در کار انسان‌ها باشد، فرد غیر خدا هیچ چیز دیگر را ملاک برای خود قرار نمی‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها