خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق:
حجت الاسلام غلامرضا عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : به لطف خدا علی رغم مشکلات زیاد و تحریم های گوناگون انقلاب ما به 40 سالگی رسیده و در مسیر رشد و تعالی قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۵۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه ، در مراسم یادواره ی شهداء و درجمع مردم ولایت مدار منطقه ی زینبیه در مسجد حضرت حمزه (علیه السلام) گفت : به لطف خداوند متعال و نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران در مقابل حکومت شاهنشاهی و طاغوت پیروز و در طی این چهل سال منشاء خدمات ارزشمندی بوده است.

وی افزود: عمر انقلاب های جهان مانند شوروی،فرانسه ،چین و الجزایر به 20 سال نرسید و منحرف شد.انقلاب پیامبر اعظم (ص) که سرآمد انقلاب ها بود به انحراف کشیده شد در جریان سقیفه 25 سال خلافت برحق امام علی (ع) را منحرف کردند ولی انقلاب ما به لطف خداوند متعال و اهل بیت (علیهم السلام) و نفس مسیحایی حضرت امام خمینی(ره) با توجه به مشکلات و تحریم های زیاد 40 سالگی خود را پشت سر گذاشت و در مسیر امید و پیشرفت قرار گرفته است.  

حجت الاسلام عرب تأکید کرد : 40 سال است دشمنان داخلی و خارجی تلاش می کنند این انقلاب را از مسیر خودش برگردانند ولی نتوانستند، همین که این تحریم ها و اذیت ها و فشار ها هر روز بیشتر است بدانید این انقلاب زنده است. از ابتدای پیروزی انقلاب غائله های خلق عرب،ترکمن،آذربایجان،کرد،بلوچ را طراحی نمودند و به خیال خود خواستند سفره ی انقلاب را برچینند و 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند و ما با همه ی دنیا درگیر بودیم و از 40 کشور اسیر داشتیم و بهترین جوانان ما شهید شدند، ولی ما این پرچم را حفظ کردیم و انشالله به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

وی خاطرنشان کرد : انقلاب ما در این چهار دهه خدمات زیادی داشته است از جمله پیشرفت های علمی،پزشکی، نظامی و ... که این عزت و افتخار را انقلاب به ما داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان در پایان یاد و خاطره ی شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشت و گفت :تمامی  عزت و سربلندی این نظام اسلامی مدیون شهداست و این امنیت را از شهداء داریم.

 

ارسال نظرات