فاطمه خانی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک:
گردهمایی بانوان انقلابی پایگاه کوثر حوزه بسیج حضرت معصومه(س) ب مناسبت ایام فجر فاطمی با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۴۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، گردهمایی بانوان انقلابی پایگاه کوثر حوزه بسیج حضرت معصومه (س) به مناسبت ایام پر برکت فجر فاطمی با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قرچک برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام عبدالله پور نماینده، ولی فقیه این شهرستان، با اشاره به ایام شهادت صدیقه طاهره (س) اظهار داشت: همه ائمه شفاعت را به حضرت زهرا سلام الله علی‌ها حواله کرده اند و برای برخورداری از این شفاعت باید سیره فاطمی داشته باشیم، بدین معنا که سبک زندگی فاطمی الگوی ما باشد.
وی تشریح کرد:مهم‌ترین شاخصه ام ائمه ولایت پذیری است، وقتی که ایشان در مسجدالنبی خطبه فدکیه را خواندند همه متحیر شدند چرا که این خطبه باعث آگاهی و تبیین ولایت شد.
حجت الاسلام عبدالله پور در خصوص ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی نیز بیان کرد: در حالی به چهل سالگی انقلاب نزدیک میشویم که بیشترین فشار و تحریم‌ها را از سوی دشمن داریم و به یاری حضرت زهرا «س» شدیدترین شکست و ناکامی را به دشمن خواهیم داد.
این معلم انقلابی همچنین خاطرنشان کرد: در طول این چهل سال در همه عرصه‌ها و همه روزه مورد هجمه‌های گوناگون دشمن بوده ایم، ولی در عین حال چهل سال خدا ما را یاری کرد، چهل سال خدا به ما معجزه نشان داد و به برکت خون شهدا و رهبری، ولی فقیه، همواره پیروز میدان هستیم.

وی در پایان گفت: ملت ایران حتما با آگاهی و حضور سبز خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خشم دشمن را بیشتر خواهد کرد./

ارسال نظرات