خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: همزمان با فرارسیدن شب ۲۲ بهمن و طنین انداز شدن غریو «الله اکبر» مردم ایران اسلامی، شبکه قزوین در اقدامی نوآورانه با حضور مسئولین استانی اقدام به پخش مستقیم سردادن شعار الله اکبر از محوطه صدا و سیمای مرکز قزوین نمود.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۳۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

حسن اکبری مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد:همزمان با فرارسیدن شب ۲۲ بهمن و طنین انداز شدن غریو «الله اکبر» مردم ایران اسلامی، شبکه قزوین در اقدامی نوآورانه با حضور مسئولین استانی اقدام به پخش مستقیم سردادن شعار الله اکبر از محوطه صدا و سیمای مرکز قزوین نمود.
اکبری با تاکید بر اینکه به کار بردن قدرت خلاقیت و نوآوری در حیطه رسانه قطعاً به پویایی و تولید برنامه های جذاب و مخاطب پسند می انجامد گفت: شبکه قزوین هم در این راستا با استفاده از ابتکار خود برای اولین بار در بین مراکز استانی همزمان با فرارسیدن شب ۲۲ بهمن و طنین انداز شدن غریو «الله اکبر» مردم ایران اسلامی، با حضور مسئولین استان و گروه سرود آوای مهر شعار زیبای الله اکبر را از محوطه صدا و سیمای مرکز قزوین سر دادند.
وی افزود: در این حرکت نوآورانه که تقدیر و تحسین کارشناسان رسانه را نیز به دنبال داشت، شبکه قزوین با هدف به نمایش گذاشتن اتحاد بین مسئولین در شب 22بهمن که شعار الله اکبر نیز همین موضوع را تداعی می کند، با دعوت از نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در یک قاب انعکاس دهنده این اتحاد و همبستگی ملی بود.
اکبری خاطرنشان کرد: شبکه قزوین همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ همبستگی و وحدت کلمه مسئولین در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با طراحی هنرمندانه حضور سه نسل بعد از انقلاب را در یک قاب تصویر به نمایش گذاشت.
گفتنی است در ادامه گروه سرود «آوای مهر» به مناسبت نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اجرای سرودهای انقلابی و حماسی پرداخت.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها