خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار فرامرز دیلم کتولی از اعزام 1000نفر از مردم گرگان به اردوهای راهیان نوردر سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۳۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرهنگ پاسدار فرامرز دیلم کتولی رئیس ستاد راهیان نور سپاه ناحیه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت: در سال ۱۳۹۷ با همکاری دستگاه‌های دولتی و همچنین آموزش و پرورش شهرستان گرگان تعداد ۱۰۰۰ نفر از مردم و دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور غرب و شمال غرب و همچنین جنوب کشور اعزام شدند.
 
وی درادامه افزود: سپاه به عنوان دبیر راهیان نور شهرستان گرگان تا به امروز به وظایف خود به نحو احسن عمل کرده است و تا مادامی که این حرکت ادامه دارد پای کار ایستاده است.
 
دیلم همچنین اذعان کرد: رئیس ستاد راهیان نور در شهرستان گرگان فرماندار این شهرستان می‌باشد، اما باید گفت که متاسفانه هیچ جلسه‌ای برای اعزام راهیان نور نوروز سال ۹۸ محلات جنوب کشور از سوی مسئولین شهرستانی برگزار نشده است و این در حالی است که در سپاه شهرستان چندین جلسه تشکیل شده است که اعزام‌ها به بهترین صورت انجام بپذیرد.
 
جانشین سپاه ناحیه گرگان خاطر نشان کرد: سپاه برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی که یک نمونه آن یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن شهداست معطل کسی نمی‌ماند و به وظیفه خود همانند گذشته جامه عمل خواهد پوشاند.
 
وی راهیان نور را یک فرصت مناسب برای پیوند نسل اول و دوم انقلاب با نسل‌های سوم و چهارم و حتی پنجم انقلاب بیان کرد و گفت: رشادت‌ها، ازخود گذشتگی‌ها و همچنین فعل ما میتوانیم که رزمندگان ما در دفاع مقدس به فعلیت رساندند اگر در جامعه رشد و نمو پیدا کند بسیاری از گره‌های اقتصادی در آینده حل خواهد شد.
 
دیلم در پایان ابراز داشت: با هماهنگی‌هایی که انجام داده ایم انشاء اله ۵۰۰ نفر از مردم شهرستان گرگان را در قالب کاروان و خودرو‌های شخصی در ایام نوروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها