سردار اکبری گفت: با همکاری سپاه قمربنی هاشم (ع) و کمیته امداد 800 واحد مسکونی برای مددجویان چهارمحال و بختیاری ساخته می شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۲۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، در آئین افتتاح 50 خانه مسکونی مددجویان استان، ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که در رفع مشکل مسکن مددجویان استان چهارمحال و بختیاری کمک کرده اند، گفت: با تلاش هایی که شد و با ابلاغ از طرف فرمانده محترم کل سپاه به فرمان مقام معظم رهبری، در راستای کمک به محرومیت زدایی، ساخت 800 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در استان چهارمحال و بختیاری به سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام واگذار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با تلاش همه جانبه و تعامل خوبی که عزیزان کمیته امداد با سپاه استان چهارمحال و بختیاری داشتند، تا الان 250 زمین تحویل سپاه شده و از روز تحویل ساخت و ساز شروع شد و طبق قولی که داده بودیم در ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی تعداد 40 خانه ساخته شده را تحویل مددجویان عزیز دهیم؛ اما با تلاش عزیزان سپاه و کمیته امداد امروز 50 خانه تکمیل شده که تحویل مددجویان محترم می گردد.

سردار اکبری ادامه داد: هزینه ساخت این 50 واحد مسکونی 2میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که مابقی ساختمان ها نیز تا پایان سال آینده تکمیل و تحویل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی کامل در سپاه و بسیج وجود دارد که هر تعدادی که نیاز باشد خانه ساخته شده و تحویل  نیازمندان و مددجویان گردد.

گفتنی است: در این روز همزمان با  افتتاح50واحد مسکونی مددجویان استان چهارمحال و بختیاری، کلید دو خانه به صورت نمادین با حضور سردار حزنی، سردار اکبری، قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین محلی در روستای کَتَک از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد تحویل مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شد.

ارسال نظرات