خبرهای داغ:
سردارعرب پور جانشین قرار گاه حمزه سید الشهدا (ع) در راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۷ یزدانشهر نجف آباد؛ گفت: امروز چهلمین سال پیروزی انقلاب را در شرایطی جشن میگیریم که رئیس جمهور مفتضح آمریکا بار ها اعلام کرده که ایران نباید چهلمین سال را ببیند.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۲۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ وی با اشاره به این نکته که در طی این سال ها بچه شیطان ها همواره در جهت تخریب و تحریف انقلاب بوده اند گفت: طرح ریزی کودتا، حمایت از تروریست ها، حمایت از اقلیت ها ، محاصره سیاسی و اقتصادی و جنگهای نیابتی همگی از توطئه های دشمن برای بر اندازی این نظام بوده است.
جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا با تاکید بر توطئه اخیر آمریکا در بوجود آوردن داعش و حمایت تمام دولت هایی که در جنگ صدام با ایران از او حمایت میکردند از داعش نیز حمایت کردند خاطر نشان کرد:امروزه بسیج که در کشورهای همسایه در حال گسترش است یکی از ارکان پیروزی بر داعش بود.
سردار عرب پور با لزوم مایوس کردن دشمن و برخورد مقتدرانه در برخورد با مسائل با آنها گفت: تا زمانی که برای حل مشکلات اقتصادی نگاه به آمریکا و اروپا داریم اوضاع به همین روال و شرط برون رفت از این وضع کار جهادی است.
وی یهود و صهیونیسم را بزرگترین دشمن اسلام دانست و یاد آور شد: اگر ولایت فقیه نبود امروز نظام اسلامی هم نبود؛ نهصت حسینی و اعتقاد به منجی و امام زمان(عج) دو اعتقادی است که صهیونیسم و یهودیت با آن به مقابله میپردازد و سعی در نابودی و منحط کردن آن دارد.
در ابتدای برنامه امام جمعه یزدانشهر حجت الاسلام صفری با تبریک سالگرد پیروزی فجر فاطمی گفت: امروزه ایستادگی مردم پای آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی از بزرگترین دستاوردهای این نهضت فراگیر است.
خطیب جمعه یزدانشهر با تشبیه زمان کنونی به ساعات پایانی جنگ صفین و تحقق شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی که در حال تحقق است یاد آور شد: امروزه فتنه گرانی که به دشمن گرا میدهند و به دنبال معاهدات با آمریکا و اروپا هستند بدانند که این ملت تا آخر ایستاده است و ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست و این انقلاب به سمت جهانی شدن در حال حرکت است.
در پایان راهپیمایان با قرائت قطعنامه و تکبیر گویان انزجار خود را از دولت های غربی، آمریکا و فتنه گران داخلی بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها