خبرهای داغ:
افتخار دیگری برای خراسان جنوبی

کسب مقام قهرمانی کشور توسط تکواندوکار خراسان جنوبی

تکواندوکار جوان خراسان‌جنوبی در مسابقات تکواندو کشوری شمیم سپاه توانست با شکست حریفان خود بر سکوی قهرمانی بایستد .
کد خبر: ۹۱۱۱۷۲۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، تکواندوکار جوان خراسان‌جنوبی در مسابقات تکواندو کشوری شمیم سپاه توانست پس از چهار دوره مبارزه و شکست حریفان خود بر سکوی قهرمانی بایستد .

سید مصطفی توکلی تکواندوکار با اخلاق تیم خراسان جنوبی در این دوره از مسابقات به عنوان تنها نماینده استان در مسابقات کشوری شمیم سپاه شرکت کرده بود .

وی در خصوص این مسابقات گفت : با وجود محدودیت در اوزان که فقط در اوزان المپیکی برگزار می شد مجبور به کم کردن وزن و شرکت در یک وزن پایین تر از وزن تخصصی شدم که توانستم علی رغم مشکلات کاهش وزن خود را برای حضور در این دوره از مسابقات آماده کنم و با شکست حریفان بر افتخار قهرمانی را برای استان بدست آورم.

توکلی همچنین در خصوص کیفیت مسابقات نیز گفت : با وجود اینکه تکواندو برای اولین بار به عنوان یکی از ورزش های جشنواره بود اما با حضور چهره های مطرح کشوری همچون سرمربی تیم ملی نوجوانان و سطح خوب تکواندو استان خوزستان موجب برگزاری با کیفیت مسابقات شده بود.

این دوره از مسابقات شمیم سپاه به میزبانی استان خوزستان و شهرستان اهواز و به مدت دو روز برگزار شد و شرکت کنندگان علائه بر رقابت های ورزشی از فیض زیارت کربلای ایران و یادمان های دفاع مقدس نیز بهره مند شدند.

این تکواندوکار در حال حاضر در باشگاه تکواندو فطرس در فردوس مشغول به تمرین و افزیش آمادگی خود می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار