مسابقه بزرگ کشتی باچوخه در چناران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات کشتی باچوخه، در محل سالن ورزشی تختی چناران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۱۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ علی کارگر فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان چناران از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در این شهرستان خبر داد.
 
وی بابیان اینکه کشتی باچوخه، ورزش موردعلاقه جوانان این شهرستان است گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات کشتی با‌چوخه در چناران برگزار شد.
 
مسئول برگزاری این مسابقات افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۱۰۰ ورزشکار از استان‌های خراسان شمالی و رضوی و از شهر‌های مشهد، کلات، درگز، شیروان، قوچان، فاروج، بجنورد، اسفراین و چناران در سالن ورزشی تختی این شهرستان برگزار شد، که امین جعفر زاده، پهلوان چنارانی برنده قند اول در این مسابقات شد، نتایج مسابقات کشتی با چوخه گرامیداشت دهه فجر به شرح ذیل می‌باشد. امین جعفرزاده از چناران برنده قند اول مبلغ ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال مجتبی زمانی از قوچان قند دوم ۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال اسحاق با ادراک از چناران برنده قند سوم ۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال محمد ابراهیمی از چناران برنده قندچهارم ۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال رضا قدرتی از آشخانه قند پنجم ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال الیاس پاکدل از آشخانه قند ششم ۳.۰۰۰.۰۰۰ رسول زارع پور از درگز قند هفتم ۲.۰۰۰.۰۰۰ حمید سلیمانیان از شیروان قند هشتم ۱.۰۰۰.۰۰۰ حسن حسن زاده از مشهد برنده قند پیشکسوتان ۲.۰۰۰.۰۰۰ در پایان این مسابقات از رشادت‌ها و دلاور مردی پهلوانان مدافع حرم پهلوان عبدالعلی دلاور - پهلوان محمدرضا ابراهیم زاده و پهلوان مسعود اصغرزاده که پرچم پرافتخار ایران را در سوریه به اهتزاز درآوردند نیز قدردانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها