مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد:

به برکت شهدا؛ انقلاب اسلامی اضمحلال ناپذیراست/۴۰ سال استقامت ورزیدن و ابرقدرت ماندن، حاصل خون شهداست

مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد در یادواره ۱۶ شهید روستای رونج تربت‌جام بابیان این‌که آرامش توأم با امنیت انقلاب و نظام اسلامی ایران با جوهر خون شهدا به ثبوت رسیده است تأکید کرد: به برکت خون مطهر شهدا؛ انقلاب اسلامی اضمحلال ناپذیراست.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۰۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل معنوی پس از اجرای سرود، تواشیح، مداحی و نوحه‌سرایی، پخش نماهنگ دفاع مقدس و قرائت وصیت‌نامه شهدا حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین با اشاره ویژگی و عظمت شهدا گفت: به برکت خون پاک شهیدان ۴۰ سال است که با مقاوم ایستاده‌ایم و با پیروی از خون مطهر شهیدان همه زندگی‌مان رنگ و بوی انقلابی گرفته است.

وی با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم افزود: شهدا رفتند و کار ناتمام انقلاب حسینی (ع) را به سرمنزل مقصود رساندند و ادامه مسیر را به ما محول کردند.

وی ادامه داد: دنیا در چشم شهدا کوچک بود و از دنیا با همه آرزو و آمال دل کندند و به خدا پیوستند و جزء قوی‌ترین و بااراده‌ترین مردان جهان‌اند.

رئیس شورای انقلابیون خراسان اضافه کرد: پای انقلاب جان دادن، ۴۰ سال استقامت ورزیدن و ابرقدرت ماندن به برکت خون شهدا حاصل شد.

نیک‌بین خاطرنشان کرد: شهدا خود را سرباز، ولی فقیه می‌دانستند پس همه باید سرباز رهبری باشیم و ملاک انسان‌های بزرگ مانند شهدا اطاعت از، ولی فقیه است.

مدیر حوزه علمیه عباسقلی خان مشهد و کاشمر بابیان این مطلب که آرامش توأم با امنیت انقلاب و نظام اسلامی ایران با جوهر خون شهدا به ثبوت رسیده است تأکید کرد: شهدا کاری کردند که انقلاب به‌راحتی غیرقابل سقوط باشد و این از برکت خون مطهر شهداست که انقلاب اسلامی اضمحلال ناپذیراست.

گفتنی است: یادواره ۱۶ شهید والامقام روستای رونج از توابع بخش مرکزی تربت‌جام با حضور فرماندار، بخشدار، علما، خانواده شهدا و ایثارگران، مدیران اجرایی، قشر‌های مختلف مردم شیعه و اهل سنت در مسجد روستای رونج برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها