مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه ثامن گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های اساسی انقلاب جمهوری اسلامی ایران، امنیت ملی و جهانی ملت ایران است در حالی که در زمان حکومت سلطنتی و شاهنشاهی هیچگونه امنیت تضمین ملت ایران را عهده دار نبود.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۰۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجة الاسلام و المسلمین باقری در همایش بصیرتی شهرستان کلات ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: مسئولین حکومتی و سیاسی در آینده عموم جامعه نقس مهم و اساسی دارند، وقتی کسی خودش درگیر مفاسد اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی باشد چگونه می‌تواند برای جامعه خود تصمیم گیری کند و در آینده و تفکرات آن‌ها نقش اساسی ایفا کند.

وی افزود: وقتی وضعیت مملکت را در زمان پهلوی‌ها از لحاظ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و ... با دوران چهل ساله انقلاب اسلامی مقایسه می‌شود تفاوت بسیار وجود دارد، حضرت امام خمینی (ره) با حرکت انقلابی و پیامبرگونه خود به ملت ایران عزت و سربلندی بخشید و جایگاه اجتماعی و جهانی جوانان ایران اسلامی از بحران ناامیدی و سستی به امیدواری و اتحاد تغییر پیدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه ثامن خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین دستاورد‌های اساسی انقلاب جمهوری اسلامی ایران، امنیت ملی و جهانی ملت ایران است در حالی که در زمان حکومت سلطنتی و شاهنشاهی هیچگونه امنیت تضمین ملت ایران را عهده دار نبود.

وی با اشاره به مسائل و تحولات خاورمیانه عنوان کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب و الطاف خداوندی توانست دست بیگانگان را از دست برد به منافع ملی ما کوتاه کند و در خاورمیانه اقتدار چشمگیری بدست آورد و توانست فرهنگ جهادی محور مقاومت را در منطقه سازماندهی کند و این محور مقاومت بتواند گروه خطرناک تکفیری داعش را از خاورمیانه بیرون براند.

کارشناس ارشد سیاسی در ادامه به دستاورد‌های جمهورس اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب و در راس آن‌ها آمریکای جهانخوار چهل سال از هر نقشه و حربه‌ ای برای براندازی انقلاب اسلامی ایران استفاده کردند، اما به لطف خداوند و حضور حماسی و انقلابی ملت ایران در میدان مبارزه نقشه‌های دشمن را نقش برآب شد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم و حمایت آن‌ها از انقلاب و ولایت فقیه گفت: تنها راه پیشرفت کشور ما اعتماد به پیشرفت‌های علمی جوانان، اتکا به توانایی‌های داخلی می‌باشد نه گردن کجی و دست درازی به بیگانگان است و اگر مسئولین سیاسی کشور برای حل وفصل مشکلات سیاسی و اقتصادی به غرب چشم داشته باشند سخت در اشتباه خواهند بود نه تنها مشکلات حل نمی‌شود بلکه مشکلات زیادی گریبان ملت ایران را خواهد گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها