به همت سازمان بسیج اساتید استان البرز برگزار شد

نشست "پیشرفت های علمی و پژوهشی"

نشست "پیشرفت های علمی و پژوهشی" در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۰۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، نشست بسیج اساتید استان البرز به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی با موضوع "پیشرفت های علمی و پژوهشی" در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه‌ای با حضور ۱۲۰ نفر از اساتید بسیجی برگزار شد.

دکتر محمدرضا رحیمی‌پور ریاست سازمان بسیج اساتید استان البرز، در این نشست با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی که بر اساس آن انقلاب پیروز گردید، همواره ثابت می‌باشند و آن چیزی که باید تغییر کند و به روز شود ابزارها و ساختارهاست. مدیریت‌ها و استفاده از این ابزارها مهم می‌باشد. در اصل این مدیریت‌هاست که گاها دچار اشکال می‌شود، باید مدیریت‌ها از نوع مدیریت جهادی شود و نمونه یک مدیر جهادی موفق سردار قاسم سلیمانی است.

سپس ایشان با اشاره به دو دستاورد مهم انقلاب یک روحیه خودباوری و دوم عظمت و اعتبار و جایگاه نظام در منطقه و جهان، جایگاه سیاسی ایران در قبل و بعد از انقلاب را تشریح نمود.

در ادامه با اشاره به این مطلب که دشمنان در فضاهای تبلیغاتی و شبکه‌های اجتماعی در تلاش هستند که این دستاوردها را کمرنگ نشان داده و در میان مردم و حتی دوست داران انقلاب ایجاد شک و شبهه نمایند.

ایشان در ادامه با ارائه آماری، جایگاه علمی ایران را در قبل و بعد از انقلاب تشریح نمودند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان البرز

ارسال نظرات
آخرین اخبار