خبرهای داغ:
استاندار قم:

اولویت اصلی در تکمیل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تولید محتواست

استاندار قم در بازدید از باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اولویت اصلی در تکمیل این پروژه را تولید محتوا دانست.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۵۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  قم، بهرام سرمست در بازدید از پروژه در حال تکمیل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به اهمیت این موزه در استان اشاره و اظهار کرد: این مکان ظرفیت مناسبی برای معرفی و نمایش خدمات مهم قم به انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جدید و گردشگران خواهد بود.

سرمست تصریح کرد: باید همه دستگاه‌ها همکاری کنند تا هرچه سریعتر باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تکمیل و به بهره برداری برسد.

استاندار قم با تاکید بر تولید محتوا بعنوان اولویتی اساسی در این باغ موزه، ادامه داد: برای تولید محتوای غنی با استفاده از اطلاعات مبارزین دوران انقلاب و نیز بهره مندی از ویژگی‌های هنری و فناوری‌های نوین، محیطی جذاب برای کاهش شکاف بین نسل انقلاب و جوان امروزی ایجاد شود.

نماینده عالی دولت، هویت بخشی به فعالیت‌ها و خدمات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: جمعیت مخاطب موزه‌های انقلاب اسلامی گردشگران داخلی و خارجی هستند و ضروری است در طراحی این مکان پیش بینی‌های لازم صورت گیرد.

سرمست همچنین با اشاره به موقعیت مکانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم گفت: شهرداری قم فضاسازی لازم در راستای حضور خانواده‌ها در محیط پیرامونی این مکان جهت گذراندن اوقات فراغت را فراهم کند.
ارسال نظرات