با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صورت گرفت.
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره 5400 شهید استان کردستان یادمان شهدای ورزشکار استان کردستان در اداره کل ورزش و جوانان استان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۴۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، آئین رونمایی از یادمان شهدای ورزشکار استان کردستان به منظور پاسداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان و جایگاه والای این شهدا همچنین گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ظهر روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در محل این اداره کل برگزار شد.
سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در آئین رونمایی از یادمان شهدای ورزشکار استان کردستان گفت، این انقلاب اسلامی که اکنون درتمامی دنیا گلبانگ آزادی سر می‌دهد و با ندای الله اکبرش لرزه بر تن تمامی حکومت‌های طاغوتی و استکبار جهانی انداخته است ثمره خون شهیدانی است که در این راه با مجاهدت از جان و مال خود عاشقانه گذشتند و یاد کردن و زنده نگه داشتن خاطره آن‌ها کمترین کاری است که ما در حق آن‌ها می‌توانیم انجام دهیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد، استان کردستان در طول چهل سال عمر با عزت انقلاب اسلامی برای سرافرازی این حکومت با اهدا ۵۴۰۰ شهید گلگون کفن خود وفاداری و تعهد خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معزز آن را اثبات کرده است.

رجبی همچنین افزود، این حرکت اداره کل ورزش و جوانان در راستای تکریم و گرامیداشت شهدای ورزشکار استان ستودنی است و امیدواریم تمامی ادارات و ارگان‌های دولتی بنا به وظیفه دینی از این حرکت پیروی کرده و هر کس به نوبه خود دین خود به شهدا را ادا کند.


حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این آئین ضمن تبریک خجسته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد کردن و پاسداشت از خون شهدای اسلام را وظیفه تمامی امت ایران اسلامی دانست و این حرکت اداره کل را نیز در همین راستا بیان کرد.


وی همچنین افزود، شهیدان با نثار خون خود موجبات سرافرازی وطن عزیزمان ایران اسلامی را فراهم کردند و اکنون وظیفه اخلاقی و دینی ماست تا با یاد کردن و ادامه راه آن‌ها از این حکومت اسلامی دفاع کنیم.


گفتنی است، در تابلوی یادمان شهدای ورزشکار چهره پاک و مطهر ۵۱ شهید ورزشکار استان کردستان به نیابت از شهدای گرانقدر این استان نقش بسته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات