بوشهر - معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: حضور رئیس جمهور در استان بوشهر نوید دهنده تحقق طرح‌های اثر بخش عمرانی است.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۲۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  مهرداد ستوده دوشنبه‌شب در نشست هم اندیشی در خصوص پروژه‌های عمرانی قابل طرح در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور امروز مردم نشان داد که ما در مقابل عظمت و بزرگواری مردم هر کاری انجام دهیم باز هم کم است.

وی بر لزوم خدمات‌دهی مناسب به مردم تاکید کرد و ادامه داد: باید شبانه‌روزی فعالیت کنیم تا بتوانیم رضایت خاطر مردم شریف ایران اسلامی و استان بوشهر را فراهم کنیم.

 ستوده تصریح کرد: مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی نشان دادند که با بزرگواری، متانت و تعصب نسبت به نظام و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در لحظه‌های حساس، همیشه در کنار نظام و انقلاب خود هستند و از کیان کشور خود دفاع می‌کنند.

 وی یادآور شد: امروز خدمت شما نمایندگان مردم و مسئولان رسیدیم تا با همفکری، مطالبات واقعی را به استحضار رئیس جمهور و هیئت دولت برسانیم.

 معاون عمرانی استاندار بوشهر از همکاری و هم‌افزایی حضار برای محقق شدن افتتاح حدود دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت و دهه فجر امسال تشکر و قدردانی کرد.

سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر نویدبخش طرح‌های اثرگذار عمرانی است

محمد  حسینی فرماندار جم ضمن خوش آمدگویی به حضار حضور رییس جمهور در جنوب استان بوشهر را یک‌ فرصت مناسب برای محقق کردن برخی خواسته های دیرینه مردم دانست.

 سکینه الماسی نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از مسئولان و مدیران استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت.

 سایر اعضای جلسه نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مسائل و مشکلات حوزه خود را مطرح کردند. در پایان مقرر شد نظرات حضار در حوزه عمرانی و برنامه ریزی استان پخته شود و به دولت برای تصمیم گیری ارائه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها