مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تحویل 28 خانه مددجویی در روستای قراول خانه شهرستان دشتستان به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۸۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، احمد لطفی صبح امروز در حاشیه آیین تحویل 28 خانه مددجویی در روستای قراول خانه شهرستان دشتستان به مددجویان این نهاد، اظهار داشت: در 10 ماه گذشته تعداد یک هزار و 142 خدمت در قالب خرید و ساخت مسکن، تعمیرات، تکمیل و احداث سرویس‌های بهداشتی به مددجویان این نهاد در استان بوشهر ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 66 میلیارد ریال از محل منابع دولتی، تسهیلات و کمک های مردمی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری و  پس از انعقاد یک تفاهم‌نامه  بین کمیته امداد و استاندار بوشهر، ساخت دو هزار واحد مسکونی با سهم 50 درصدی هر کدام از طرفین آغاز شد.

لطفی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، 290 واحد مسکونی تا 14 اسفندماه و همزمان با سال روز تاسیس کمیته امداد، به مددجویان این نهاد واگذار می‌شود.

وی با اشاره به ساخت یک هزار واحد مسکونی با همکاری سپاه استان برای مددجویان این  نهاد، بیان کرد: در مجموع و بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده، ساخت سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در سطح استان هدف گذاری شده و به دنبال این هستیم که طی یک زمان سه تا پنج ساله مشکل مسکن مددجویان را در سطح استان رفع کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات