خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان از برگزارى جشنواره هنرهاى آوایى ویژه گروه‌هاى سرود منتخب بسیج استان فارس در لارستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۷۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحيه لارستان اظهار داشت: در جشن چهل سالگی انقلاب جشنواره ی سرود هنرهاى آوایى با مضامین انقلابی و مذهبی ویژه گروه‌های منتخب بسیج شهرستان‌هاى استان فارس به همت معاونت فرهنگى سپاه فجر استان فارس در لارستان برگزار می‌شود.

وی افزود: ٢٣ شهرستان از استان فارس در جشنواره هنرهای آوایی لارستان شرکت کردند که پس از بررسی هیات داوران گروه‌های شایسته حضور به بخش رقابتی لارستان دعوت شدند.

جاهدى خاطرنشان کرد: گروهاى سرود از شهرستان‌هاى فسا، مرودشت، آباده، قیروکارزین، نورآباد ممسن ، فیروزآباد، کازرون، لارستان، شیراز، مهر و بوانات ٢٥ بهمن ماه در تالار وحدت شهر لار با هم به رقابت می‌پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: در میان هنرهاى موسیقیایى، سرود نقش ویژه‌اى را داراست که با اثرگذارى بالا این هنر مى‌تواند پیام انقلاب را به صورت موثرى در اعماق جامعه نفوذ دهد.

وى افزود: سرود با اعجاز و تاثیر گذاریش سالهاست که مردم با آن آشنا هستند، با نگاهى به سرود هاى ساخته شده پس از پیروزى انقلاب شکوهمند اسلامى مى‌توان اذعان داشت که این سرود ها نورانى ، راهگشا و خیره کننده بودند و به عبارتى سرود که از جنس هنر متعهد است با انقلاب ما عجین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها