به مناسبت دهه فجر، کتابخانه تخصصی اسناد انقلاب اسلامی در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۶۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ روز گذشته، کتابخانه  تخصصی« اسناد انقلاب اسلامی » با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد و جمعی از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه شهرکرد گشایش یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی اسناد انقلاب اسلامی در دانشگاه شهرکرد، گفت: امروز مردم منابع مورد نیاز را در اختیار دارند، تا حقیقت دوران ظلمانی طاغوت را مشخص کنند. دوران چهل ساله انقلاب اسلامی، مبارزات و دوران های مختلف آن همه چراغ راه آینده است و پایه گذاری چنین کارهای جهت روشن ساختن آحاد مردم قابل تقدیر است و این آغازی برای راهی طولانی است و امیدواریم ادامه پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان  در بخش دیگری از سخنانش ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: عظمتی که مردم آفریدند انصافاً عظمت و شکوهی بی نظیر بود که در این کشور مشاهده شد، که  حتی تمام آنانی که در اوج کینه و عناد با جمهوری اسلامی بودند حقایق را به زبان آورند و ناچار به اقرار شدند که با وجود مشکلات عدیده‌ای که در نتیجه تحریم‌های خارجی و یا سو مدیریت‌ است، مردم پای انقلاب ایستاده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام افزود: ما در دهه فجر دیدیم که مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و توقعات خود را کاهش دادند، تا مبادا ذره‌ای امید در دل دشمن جهت حرکت مذبوحانه خود ایجاد کنند و مردم در این راهپیمایی با افکار مختلف آمدند و بیان کردند که  انقلاب را دوست دارند.

امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب یک اصالت و هویت به ما بخشیده و باید سپاس گذار باشیم که خداوند چنین موهبتی عطا کرده است و یکی از ابعاد ماندگاری انقلاب اسلامی، حفظ و نشر اسناد انقلاب اسلامی برای کسانی است که می خواهند انقلاب را بشناسند و بدانند کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم.

گفتنی است؛ کتابخانه تخصصی اسناد انقلاب اسلامی با ۲۵۰۰ جلد کتاب جهت استفاده علاقه مندان قابل دسترسی است.

ارسال نظرات