استاندار سمنان گفت: برای کمک به احیای موقوفات و بهره‌برداری از اماکن مذهبی و تاریخی کاملاً آماده‌ام.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۶۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علیرضا آشناگر در حاشیه مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات عمرانی طرح توسعه آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان که با حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، فرماندار دامغان، شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان، هیئت‌امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و تنی چند از خانواده معظم شهدا برگزار شد اظهار کرد: شهرستان دامغان علاوه بر داشتن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان صنعتی و توسعه‌ای از جاذبه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و گردشگری نیز برخوردار است.
وی با اشاره به تردد سالانه حدود ۱۹ میلیون زائر علی ابن موسی‌الرضا از جاده‌های استان و شهرستان دامغان افزود: باید تلاش کرد ضمن معرفی بهتر این ظرفیت‌ها و احیای موقوفات در این شهرستان، زمینه‌های خدمات‌رسانی بیشتر به مسافران و توقف آن‌ها در این اماکن فراهم شود.
استاندار سمنان تصریح کرد: در صورت توجه به اماکن مذهبی و فرهنگی موجود در شهرستان دامغان، ارزش‌افزوده ایجاد شده کمک شایانی در توسعه همه‌جانبه این شهرستان و ایجاد اشتغال خواهد کرد.
وی عنوان کرد: آمادگی داریم تا در زمینه گسترش بیش‌ازپیش گردشگری در شهرستان دامغان تلاش کرده و امکانات و خدمات لازم را با مساعدت و همکاری مردم و مسئولان فراهم کنیم.
آشناگر ضمن تشکر از تلاش‌های مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان جهت ایجاد فرصت‌های ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا بیش‌ازپیش، فرصت برای خدمت به زائرین حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در سطح استان و به‌ویژه شهرستان دامغان ایجاد شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها