خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بخش کشاورزی استان، با اشاره به پیشرفت های اخیر کشورمان در عرصه های مختلف گفت: خودباوری و خوداتکایی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در ایران است.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۵۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی با اشاره به اینکه باید تکنولوژی های روز دنیا را در بخش کشاورزی استفاده کنیم، ادامه داد: به کارگیری تکنولوژی در بخش کشاورزی ضروری است و سیاست دولت واگذاری امور اقتصادی به بخش خصوصی بوده و قطعا دولت، یار بخش خصوصی است.

وی سپس با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری باید اجرا و عملی شود، ابراز داشت: پایه و اساس اقتصاد مقاومتی اقتصاد دانش بنیان است و نیاز است توجه ویژه ای به مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه باید کارهای تحقیقاتی را به منظور رقابت با کالاهای خارجی توسعه دهیم، افزود: بخش کشاورزی استان توانمندی ها و پتانسیل های بالایی دارد و باید از این توانمندی ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی داشته ایم و دستاوردهای انقلاب پرشمار است، گفت: خودکفایی یکی از همین دستاوردها بوده است.

ارسال نظرات