خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان با صدور پیام مشترکی از حماسه حضور مردم وفادار استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۵۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان ، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری و غلامرضا شریعتی در این پیام گفته اند : باردیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فجر فاطمی مردم فهیم و انقلابی خوزستان با حضور حماسی و پرشور و شعور خود ، برگ زرینی بر دفتر پرافتخار خوزستان در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند. تقدیر از حضور حماسی خوزستانی ها در یوم الله 22 بهمن
این پیام می افزاید : پیام صریح و شفاف مردم شریف و انقلابی خوزستان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی بر آرمان های انقلاب اسلامی بود.
نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در این پیام ادامه داده اند : دشمنان و بدخواهان انقلاب و مردم ایران بدانند با وجود برخی تنگناها و صعوبت های ناشی از تحریم های ظالمانه مستکبران ،درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت اسلام و قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام و رهبری مدبرانه معظم رهبری، درحال ریشه دواندن می باشد و این شجره طیبه در منطقه و جهان ملجاء امید و آرامش مسلمین و آزادی خواهان جهان اسلام است.
آیت الله موسوی جزایری و غلامرضا شریعتی در این پیام از حضورحماسی اقشار مختلف مردم، اصناف،گروهها، بانوان،دانش آموزان، دانشجویان،دانشگاهیان، جامعه پزشکی، بسیجیان، علما،خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان، کارگران ،مدیران و کارکنان شریف دستگاههای اجرایی، اقوام مختلف خوزستانی،نهادهای امنیتی و انتظامی، اصحاب محترم رسانه و صدا و سیمای خوزستان تقدیر و تشکر کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها