مراسم روز قشر بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان با هدف های؛ رونمایی از دو طرح ملی کودک و نوجوان نوآور و طرح چگونگی راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای کوچک و تجلیل از مهندسین سرآمد استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۴۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مراسم روز بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان برگزار شد.

  • رونمایی از دو طرح ملی کودک و نوجوان نوآور و طرح چگونگی راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای کوچک
  • تجلیل از مهندسین سرآمد استان
  • برگزاری نشست روشنگری

مراسم روز بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان با حضور مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان، مسئول بسیج کارمندی سپاه استان، اعضای شورای سازمان، مدیران کانونهای بسیج مهندسین سراسر استان و مهندسین سرآمد خوزستان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آقای کمالی مسئول سازمان، ضمن خیرمقدم به حضار و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، گزیده ای از اقدامات صورت گرفته در سال جاری را بیان کردند.

سپس آقای ایاران مسئول هیئت اندیشه ورز سازمان، ضمن اشاره به موفقیتهای کسب شده استان خوزستان در جشنواره سرآمدان کشور در سال گذشته، اقدامات صورت گرفته جهت حضور شرکتها و طرحهای دانش بنیان و همچنین مهندسین استان در جشنواره اسفندماه سال جاری را بیان نمود. وی دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه صنعت، معدن و انرژی در استان خوزستان را ارائه نمود.

در ادامه دو طرح نوآورانه در قالب مدل های 8 گامی در حوزه توانمندسازی مهارتی- علمی تحت عنوان طرح کودک و نوجوان نوآور و طرح چگونگی راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای کوچک توسط آقای شایسته زاده مسئول علمی پژوهشی سازمان، ارائه گردید. از نکات با اهمیت این مدل ها می توان به اتاق فکر نوآورانه و تمرکز بر شناسایی استعداد و آماده سازی جوانان جهت کار و کسب قبل از تحصیلات دانشگاهی اشاره نمود.

سپس نشست روشنگری توسط حجت الاسلام و المسلمین سید میرعلایی معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان برگزار گردید. ایشان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به معرفی انقلاب هایی که در طول تاریخ در سراسر دنیا به وقوع پیوست اشاره نموده و انقلاب اسلامی ایران را با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی فراتر از دیگر انقلاب ها برشمرده و تنها انقلاب پا برجا در دنیا دانست.

در خاتمه ضمن معرفی مهندسین سرآمد خوزستان از کانونهای برتر سراسر استان، از آنها به پاس تلاشهای خالصانه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات