خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مردم هندیجان مرد و زن و مخصوصا نسل چهارم انقلاب حضوری حماسی ، باشکوه ، عزتمندانه و دشمن شکن داشتند و به استکبار جهانی نشان دادن که در خط ولایت هستند واز انقلاب اسلامی دفاع می کنند .
کد خبر: ۹۱۱۱۵۴۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مردم ایران همواره در هر شرایطی از انقلاب اسلامی دفاع می کنند و در صحنه های حساس انقلاب با بصیرت از حریم ولایت و رهبری پشتیبانی می نمایند .

وی افزود : بسیجیان شهرستان در کنار مردم حضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال داشتند که جای تقدیر دارد و بسیجیان و مردم جذب الهی در هر شرایطی اجازه تهدید به دشمنان اسلام نمی دهند.

وی بابیان تقدیر امام جمعه همراه با سپاه از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: همزمان با تقدیر سپاه ، امام جمعه محترم هندیجان از حضور حماسی و باشکوه مردم در مراسمات دهه فجر و همچنین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نمود و مردم شهری و روستایی هندیجان با حضورشان دشمنان اسلام را ناامید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها