معاون امور فنی و عمرانی فرماندار ری در دیدار با خانواده شهدای اتحادیه خواربار و لبنیات شهرستان ری:

امروز به حرمت شهدا مشکلات اقتصادی هیچ اثری در مردم نداشته است

خبرگزاری بسیج: معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «مطالعات راگا» و بنیاد مفاخر و مشاهیر معاصر ری، به همراه رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات شهرستان ری با خانواده چهار شهید دوران دفاع مقدس دیدار و از آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۹۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ پیش از ظهر امروز سید ناصر موسوی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، «اسمعیل شاه محمدی» مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «مطالعات راگا» و بنیاد مفاخر و مشاهیر معاصر ری و ابوالفضل صادقی رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات شهرستان با مادر گرانقدر شهید علی حضرتی، خواهر و پدر شهید اصغر رجبی، برادر شهید زارعی و پدر شهید حسن پور دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار  سید ناصر موسوی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، در سخنانی گفت: شهدا سرمایه های معنوی و ارزشمند کشور هستند که از سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند و راحتی و آسایش را بر خود حرام کردند تا مردم در آسایش و امنیت زندگی کنند. آنان با این روحیه به جبهه ها رفتند و در اوج جوانی از همه زندگی خود گذشتند. جوانان آگاهانه راه خود را انتخاب کردند و با اعتقاد قدم در این مسیر گذاشتند.

 موسوی یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران را اعتقادی بودن آن دانست و اظهار داشت: تفاوت انقلاب ما با سایر نهضت هایی که در کشورهای دیگر رقم خورده این است که انقلاب ما انقلاب اعتقادی بود اگر اعتقاد نبود هشت سال دفاع مقدس اتفاق نمی افتاد و امروز هم با این همه فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه اعتقاد مردم از بین نمی رود اگر اعتقاد از بین برود اعتماد هم از بین میرود اما امروز مشکلات هیچ اثری در مردم نداشته است و مردم حرمت شهدا را به خوبی پاس می دارند.    

شاه محمدی نیز با تجلیل از خانواده های شهدا، گفت: پدر گرانقدر شهید زارعی نیز از شعرای نامی کشور بودند که چهار جلد کتاب در حوزه شعر از وی منتشر شده است.  

وی خاطرنشان کرد: نقطه اشتراک شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای کربلا و یاران امام حسین(ع) در این بود که همه می دانستند که برای ورود به عرصه جنگ، برگشتی در کار نخواهد بود و100 درصد ایمان داشتند مسیری را که انتخاب کرده اند به مرگ عزتمندانه و شهادت منتهی خواهد شد.

ابوالفضل صادقی رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات شهرستان ری هم با گرامیداشت بیش از 150 شهید اصناف   شهرستان ری، اظهار داشت: تجلیل از خانواده های شهدا وظیفه آحاد مسئولان است و ما نیز در طول سال برنامه های مختلف دیدار و سرکشی از خانواده های معزز شهدا را  در دستور کار خود قرار داده و برنامه های طرح سپاس و دیدار با خانواده های معظم شهدا در  مناسبت های مختلف و نیز دهه مبارک فجر از جمله این برنامه ها است.

 در این مراسم خانواده های معظم شهدا به ذکر خاطراتی از شهدای گرانقدر خود پرداختند.

   

 

ارسال نظرات