فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در یادواره ۲۳ شهید روستای رباط سمنگان تربت‌جام با تجلیل از مقام شامخ شهدا و قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همگان دریافتند که مردم برای حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب همه سرمایه خود را به میدان آوردند.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۷۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل معنوی پس از اجرای سرود، پخش نماهنگ، قرائت وصیت‌نامه شهدا، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با تجلیل از مقام شامخ شهدا و قدردانی از شرکت حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: شرکت تماشایی با شور و شعور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امید دشمن را ناامید کرد و آرزو نیامدن مردم درصحنه‌های سرافرازی و هم‌افزایی انقلاب اسلامی ایران را به گور خواهند برد.

سردار علی فضلی با اشاره به این‌که مردم به نصرت الهی که در قرآن وعده داده اعتماد و اعتقاد قلبی دارند افزود: این ملت با همه مشکلات عدیده اقتصادی که مواجه هستند همه را کنار گذاشتند در روز ۲۲ بهمن برای حمایت از دین خدا، اسلام، انقلاب و رهبری و آرمان‌های مقدس شهدا به خیابان آمدند و حماسه آفریدند که در تاریخ ثبت و ماندگار شد.

وی بابیان این مطلب که دشمن در فتنه‌ها به دنبال براندازی نظام اسلامی است یاد آور شد: گروهی از مردم در فتنه ۸۸ از جان و مال خود مایه گذشتند و دچار خسارت شدند و نظام پس از ماه‌ها برای جبران خسارت به سراغ آنان رفت، ولی برای این‌که انقلاب زنده بماند حاضر نشدند چیزی قبول کنند و فقط به دنبال اجر معنوی بودند.

وی اضافه داد: مردم در را هپیمایی ۲۲ بهمن برای حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب همه سرمایه و داشته‌های خود را به میدان آوردند و تقدیم انقلاب کردند که واقعاً این وفاداری ارزشمند و ماندگار است.

جانباز و یادگار دفاع مقدس و جانشین اسبق نیروی مقاومت بسیج تصریح کرد: دفاع مقدس و شهدا متعلق به همگان است و اختلافی بین هیچ گروه، حزب و سلایق سیاسی وجود ندارد، اما باید مراقب باشیم که می‌خواهند به این دستاورد عظیم انقلاب آسیب برسانند.

فضلی با روایتگری عملیات کربلای ۴ خاطرنشان کرد: اگرچه در این عملیات تلاش ۶‌ماهه رزمندگان از بین رفت و شکست خوردیم، اما امام راحل در آن مقطع فرمان دادند که شکست و پیروزی در جنگ مهم نیست، مهم‌تر از آن ادای دین و تکلیف و حسن انجام کار است و رزمندگان با این نیت و تبعیت توانستند با فاصله ۱۸ روز عملیات کربلای ۵ را با موفقیت انجام دهند.

وی تأکید کرد: در دفاع مقدس خون شهدای شیعه و اهل سنت در هم آمیخت و امروز چراغ راه ما شدند و همه باید بدانند امنیت، اقتدار، قدرت و عظمت ایران اسلامی مدیون خون مطهر شهدا است و شهدا میثاق نامه خود را با امام امضا کرده بودند.

وی ادامه داد: جبهه‌های ما جبهه عشق، ایمان و داوطلبی بود و شهدا برای عهدشان با امام راحل تا آخر ایستادند و جانشان را تقدیم کردند.

گفتنی است: یادواره ۲۳ شهید والامقام روستای رباط سمنگان تربت‌جام با حضور سردار علی فضلی، امامان جمعه و جماعات، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان و قشر‌های مختلف مردم در محل مسجد جامع روستای رباط سمنگان باشکوه خاصی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها