مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه میثم مشهد گفت: غرب با ایجاد شبکه‌های فارسی منحرف کننده مثل بی بی سی فارسی و من‌و‌تو خانواده و به خصوص زن را هدف گرفته است.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۵۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی، در جمع بسیجیان پایگاه پنجتن در  منطقه گلشهر مشهد با بیان اینکه دشمن تماما نگاه ابزاری به زن داشته است، افزود: امروزه کما اینکه به وضوح معلوم است، دشمن با ایجاد شبکه‌های فارسی منحرف کننده مثل بی بی سی فارسی و من‌و‌تو خانواده و به خصوص زن را هدف گرفته است.

وی در ادامه به نقش مسیح علی نژاد در ایجاد و ترویج فحشاء در کشور اشاره کرد و افزود: مسیح علی نژاد همان خودباخته‌ی غربی است که با ایجاد فضا‌های مجازی و به خصوص تحریک دختر وزن ایرانی به بی حجابی و زیر سوال بردن مقدسات دینی قصد براندازی نظام را داشته و خودمان به وضوح این را دیدیم که کسی که با وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده آمریکا عکس می‌گیرد و خود را به عنوان کسی معرفی می‌کند که افتخارم این است که از ایران آمده و کشف حجاب کردم قطعا این فرد خائن و غیر قابل اعتماد است.

گلقندشتی در انتها گفت: تنها دین و شریعتی که احترام کامل و بدون خللی را برای زن در نظر گرفته شریعت اسلام است که زن را رهبر یک خانواده جهت به تکامل رسیدن اعضای خانواده و راهی برای هدایت کامل خانواده بیان می‌نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها