کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است، گفت: ۸۶۶ میلیون برگ رأی توسط مردم ایران در این چهل سال به صندوق ریخته شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۵۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی عابدی شب گذشته در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که با حضور هنرمندان و عموم مردم در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است، اظهار داشت: ۸۶۶ میلیون برگ رأی توسط مردم ایران در این چهل سال به صندوق ریخته شده است.

وی با بیان اینکه در دوره حکومت پهلوی در طول ۳۷ سال، ۴ انتخابات کاملاً فرمایشی برگزار شد که نام نمایندگان مجلس در سفارت انگلستان و آمریکا تعیین می‌شد، خاطرنشان کرد: یاد ندارم که مردم برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خودشان در زمان پهلوی به صف شده باشند و، چون اصلا پهلوی مردم را آدم حساب نمی‌کرد.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه انقلاب به مردم شخصیت داد و این هنر انقلاب اسلامی ایران بود، تصریح کرد: هنرمندان ما، آثار فاخری در سال‌های بعد از انقلاب خلق کرده اند، ولی متاسفانه در بُعد هنری خیلی ضعف داریم و رهبر انقلاب فرمودند که انقلاب ما از نظر معرفی مبانی خود با زبان هنر جزء کم کار‌ترین انقلاب‌های دنیا است.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از هنرمندان بزرگ انقلاب ما، شهدا هستند مگر ایستادگی در برابر قلدر‌های عالم با تکه پاره‌های بدن، کم مسئله‌ای است؟، اذعان کرد: امیدواریم که استعداد‌های عظیم بشری در خدمت ارزش‌ها قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها