خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

بدون تشکیل حکومت اسلامی هیچ یک از احکام اسلامی ضمانت اجرایی ندارد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: بدون تشکیل حکومت اسلامی هیچ یک از احکام اسلامی ضمانت اجرایی ندارد و حکومت فاسد و فاجر مثل حکومت محمد رضا پهلوی را هر کسی از قلب خود راضی باشد مستوجب عذاب الهی است و برعکس اگر شخصی قلبا راضی به حکومت اسلامی بود ولو اینکه خودش انسان فاجر و فاسد باشد خداوند از گناهان وی در خواهد گذشت.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۸۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و روز ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی خون بر شمشیر مراسمی با حضور مردم همیشه در صحنه و مسئولین منطقه و با سخنرانی حجت الاسلام مرادی استاد حوزه ودانشگاه در حسینیه دهستان رجایی دشت برگزار گردید .
حجت السلام ابوالفضل مرادی ضمن عرض تبریک به مناسبت ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی از ملت بصیر دهستان رجایی دشت تشکر و قدردانی نمودند .
وی در ادامه گفت: خداوند به پاس زحمات شما مردم نعمت بزرگی نعمت حکومت ولی فقیه که امام (ره) فرمودند ولایت ولی فقیه عین ولایت رسول الله است را خدا به مردم ما هدیه کرد بعد از چندین قرن از گذشت حکومت امیرالمومنین شما مردم ایران بودید که لیاقت حکومت ولی فقیه عادل، مجتهد تمام عیار اسلام شناس را به دست آوردید .
واین نعمت را خدا به کسی ارزانی نمیکرد مگر به پاس اینهمه زحمات و اینهمه تلاشها و مجاهدتها و خونهایی که شما مردم ایران مخصوصا شما مردم زحمتکش منطقه الموت با اینهمه تعداد شهید به اسلام تقدیم نمودید .
مرادی خاطر نشان کرد: ما باید قدر این نعمت ولایت را بدانیم و این حکومت اسلامی ان شالله تا ظهور امام زمان باقی خواهد ماند .و بحمدلله در جامعه ما سطح فکری و فرهنکی مردم ما به درجه ای از بصیرت رسیده است که با تمام مشکلات اقتصادی که در جامعه حاکم است پای نظام و انقلاب خود هستند و اجازه نفوذ به بیگانگان را نخواهند داد. خود نظام سلطه هم میداند و به این موضوع فکر نمیکند و نمیتواند مردم انقلابی ایران بزرگ را شکست بدهد و میداند حتی کوچکترین نفوذی حتی در نسبت به عمومی ترین مردم ما نمیتوانند داشته باشد.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: حقیقتا بدون تشکیل حکومت اسلامی هیچ یک از احکام اسلامی ضمانت اجرایی ندارد و حکومت فاسد و فاجر مثل حکومت محمد رضا پهلوی را هر کسی از قلب خود راضی باشد مستوجب عذاب الهی است و برعکس اگر شخصی قلبا راضی به حکومت اسلامی بود ولو اینکه خودش انسان فاجر و فاسد باشد خداوند از گناهان وی در خواهد گذشت.
وی اضافه کرد:این اهمیت ولایت را میرساند که پذیرش ولایت چقدر در سرنوشت بشر میتواند تاثیر بگذارد .لذا تمام بزرگان و فقها دین ما قائل به این بودند که تشکیل حکومت اسلامی از اوجب واجبات است ولی شرایط تشکیل آن قبلا وجود نداشت ولی در این زمان به همت و بصیرت و فهم وهشیاری مردم این تسکیل این حکومت امکان پذیر شده است .واین همه بزرگداشت از طرف ولایت به شما مردم به جاست .
مرادی عنوان کرد: ما باید این را بدانیم که عملکرد ضعیف بعضی از مسئولین را به پای ولایت و حاکمیت نگذاریم . وظیفه مسئولین این است که به مشکلات مردم رسیدگی کنند و مشکلات را بر طرف کنند .
وی در خاتمه گفت مومنین باید عزت داشته باشند و ما باید قدر دان شما مردم مومن وفهیم باشیم .ان شالله به گفته مقام معظم رهبری ما نماز جمعه را به زودی در قدس بر پا خواهیم کرد و این انقلاب ان شالله به زودی از دستان شما به صاحب اصلی آن امام زمان عج خواهد رسیدو نابودی کفار و ستمگران به زودی رقم خواهد خورد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها