خبرهای داغ:
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسدآباد مطرح کرد
رئیس سابق دانشگاه آزاد اسدآباد گفت: حفظ وحدت کلمه و همدلی مهمترین رمز پیشرفت برای هر جامعه ای است که ضروریست مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۷۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

حفظ وحدت کلمه و همدلی مهمترین رمز پیشرفتمهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به استعفای خود اظهار داشت: هر مسئولی یک روز می‌آید و یک روز می‌رود و قرار نیست یک پست تا ابد در اختیارِ ما باشد.

وی تصریح کرد: سه سال زمان مناسبی برای پیاده کردن تفکرات یک مدیر است و من در این سه سال هر آنچه را که می‌توانستم در مجموعه تحت مدیریتم پیاده کردم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسدآباد اضافه کرد: علت استعفای من همین تفکر بود که همه آنچه را که باید انجام داده‌ام و این تصمیم برای این بود تا تفکری جدید به واحد اسدآباد تزریق شود.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های مسئولین اسدآباد بیان کرد: پیش از این نیز چند بار استعفای خود را تقدیم کرده بودم که با مخالفت مواجه شده بود.

مهری خاطرنشان کرد: در این سه سال اصل را بر موارد حاشیه‌ای ترجیح دادم و تمام تلاشم اعتلای واحد اسدآباد بود.

وی اضافه کرد: تأمین فضای مناسب دانشگاه موضوع مهم دوران ما بود که با همکاری روسای آموزش و پرورش و هلال احمر به سرانجام رسید.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسدآباد در پایان گفت: حفظ وحدت کلمه و همدلی مهمترین رمز پیشرفت برای هر جامعه‌ای است که ضروری است مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات