یادداشتی از حیدر رحیم پور ازغدی به خبرگزاری «بسیج»:

خداوند خانه خرابشان نماید

آری خداوند آنانی که نمی‌گذارند جوانان بی‌خانمان خانه‌دار شوند خانه خرابشان کند.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۷۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

یادداشتی از حیدر رحیم پور ازغدی به خبرگزاری «بسیج» که در شرح ذیل آمده است :

بسمه تعالی                                                  حیدر رحیم پور

آری خداوند آنانی که نمی‌گذارند جوانان بی‌خانمان خانه‌دار شوند خانه خرابشان کند. اگر خرفتند به این دلیل چرا کاری که از عهده شما برنمی‌آمد به عهده گرفتید و با سوء استفاده از قوانین نارسا بر کرسی پریده‌اید یا قبول بندگی مافیا را کرده و پرانیده شده‌اید و اگر خائنند به جرم خیانتشان.

آخر چندبار باید بنویسم که در کشوری به بزرگی بخش آباد اروپا ما کمبود چندهکتار زمین برای ساخت مسکن نداریم و شمایان چقدر می‌توانید این اهانت را تحمل کنید؟! بخوان و شرم کن دوران شاه هنگامی که پس از اصلاحات اراضی آمریکایی کشاورزان بسیاری به شهرها هجوم آوردند و زمینهای ارزان را می‌خریدند اندک اندک آثار گرانی مسکن و زمین، خطری برای شاه متزلزل پس از کودتای 28 مرداد گردیده بود و به همین یاران شاه بلافاصله زمینهای افتاده و بایر اطراف شهرها را تسطیح و خیابان کشی و قطعه قطعه کرده و به مردم واگذار کردند و در نتیجه ورق برگشت و زمین و مسکن از سابق هم ارزانتر گردید از شرم بمیرید.

من در آن دوران زمینی را به 300 تک تومانی خریدم و اینک 4 میلیارد تومان خریدار دارد آیا این بلایی که شمایان بر جمهوری اسلامی آورده‌اید به مانندش در تاریخ تمدن بشر دیده شده و یا عرض جغرافیای امروز جهان دیده می‌شود؟! خداوند بانیان این تزویر را چه خرفتان بر کرسی پریده و چه خائنان نفوذی را خانه خراب کند که حیثیت و آبرویی برای انقلاب و شهیدان انقلاب نگذاشتند. عجبا لحلم رهبر!!

سرورم چگونه وزیر و امیری که بر کرسی پریده است و چنین می‌کند تحمل می‌کنید با اینکه میدانید بی‌خانمانی و سرگردانی جوانان سبب صدها جنایت می‌شود و اینک تجرد زنان و مردان بی‌خانمان به صورت شعله‌ایی گشته که در پی ریشه‌زنی انقلاب اسلامی است. سرورم به آن بی‌کفایتها که چندی پیش درچند فرسنگی شهرها برای سکونت شهریان خانه‌سازی کردند و هنوز آن خانه‌های خالی در بیابان‌ها افتاده است !!! و اینکخوش خبری می‌دهند که تا چند سال دیگر 200 هزار خانه برای بی‌خانمانان می‌سازند. سرورم اینان که می‌گویند می‌خواهیم کارها را به خود مردم وابگذاریم بفرمایید چرا شمایان در ظرف چندسال زمین‌های بایر اطراف شهر را چون دلسوزان  شاه آماده نمی‌سازید و به مردم وانمی‌گذارید تا هم مصالح ساختمان سازی رونق بگیرد و هزاران نفر به کار مشغول گردند و هم بسیج مردمی در این زمینها ماهی 200 هزار خانه بسازند چرا و چرا و چرا؟؟!!

خداوندا دگربار با سوگ دل از تو می‌خواهم آنانی را که با حربه بی‌خانمانی جوانان آزرده را به جنگ با این انقلاب می‌فرستند خانه خرابشان فرمایید تا آنان هم رنج بی‌خانمانی بکشند و فرزندانشان به این مشکل مبتلا گردند آمین یا رب العالمین    .

ارسال نظرات