بیانیه/

چهل سالگی انقلاب نشان از وحدت و عظمت نظام است

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور بیانیه ای از حضور مردم شریف و ولایت مدار استان ایلام در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۳۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور بیانیه ای از حضور مردم شریف و ولایت مدار استان ایلام در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، تقدیر و تشکر کرد . متن بیانیه به شرح ذیل است:

       حضور حماسي ، پرشور و دشمن شکن اقشار مختلف  استان ایلام ،در راهپيمايي 22 بهمن 1397 ، برگ زرين ديگري در دفتر افتخارات ملت بزرگ ايران در چهلمين سال آزادی ، عزت و پيروزي انقلاب اسلامي به یادگار گذاشت.

       برغم حوادث و فراز و نشيب هاي 40 ساله و توطئه های آشکار و نهان استکبار جهانی و در شرايطي که دشمن با چشیدن طعم یاس و ناامیدی از رویارویی با ایران در عرصه نظامی و جنگ سخت ، با بکار گيري شیوه های جنگ فرهنگی و رسانه ای در کنار  اعمال شدیدترین و بی سابقه ترین تحریم های ظالمانه علیه کشور، تلاش گسترده اي را براي دلسرد کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام کرده بودند، . حضور وحدت بخش و یکپارچه مردم شریف و شهید پرور  در یوم الله 22 بهمن، نشان داد که فشارهای اقتصادی و معیشتی  باعث ناامیدی و دلزدگی آنان از آرمانهای انقلاب نخواهد شد و ثابت کرد که چهل سالگی انقلاب نشان از عظمت ، وحدت ، اقتدار و پیشرفت  دارد و به همگان نشان داد که این چهل سالگی ، نشان از پیری و پایان پذیری نیست بلکه ورود به مرحله کمال و بلوغ نظام است. و به فضل الهی این نظام قله های پیشرفت و ترقی را طی خواهد کرد و زمینه ساز ظهور منجی بشیریت ، حضرت مهدی(عج) و رهایی مظلومان عالم از بند ظالمان خواهد شد.

        در طول چهل سال از عمر پر برکت انقلاب ، آنچه که دشمنان نظام در محاسبات خود از آن غفلت کرده اند مولفه مردمی بودن و پیوند عمیق مردم ، رهبری و اسلام است و به مدد پشتیبانی و حضور مردم در صحنه های مختلف این ملت توانسته است که از مشکلات پیش رو عبور کند. راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز از جلوه های این پیوند عمیق است .

        مردم با حضور باصلابت و وحدت بخش خود علیرغم سلیقه های گوناگون خود نشان دادند که دشمنان نظام و انقلاب اسلامي در مقابل وحدت ، بصيرت، هوشياري، موقع شناسي و ولايت مداري ايرانيان ، بازنده همیشگی هستند .

         روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهلمین سال پیروزی فجر شکوهمندانقلاب اسلامی ، از حضور کلیه اقشار مختلف مردم عزیز ، مسئولین و کارکنان ادارات و نهادها ، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان ، هنرمندان، دانش آموزان ، فرهنگیان ، دانشجویان و اساتید دانشگاه و حوزه ، طلاب و روحانیون ، اصناف و بازاریان و .... در بزرگداشت یوم الله22 بهمن تقدیر و تشکر به عمل می آورد.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار