خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب استان سمنان با اشاره بر حیله‌های غربی‌ها گفت: آمریکا دنبال بهانه‌های جدید برای رفع تحریم‌ها است
کد خبر: ۹۱۱۱۳۲۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت الاسلام هادی ابراهیمی با اشاره به موضوع تعامل اروپا با ایران اظهار کرد: این موضوع را می‌توان به عنوان نفت در برابر غذا معرفی کرد که با اهداف مشخصی مطرح شده است.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد (عج) در این گردهمایی با اشاره به سیاسیت اروپا در پیروی از برنامه‌های آمریکا خاطر نشان کرد: متاسفانه علی رغم همکاری گسترده ایران در برجام و دیگر معاهدات همچنان وقت کشی و استفاده سیاسی وابزاری از برجام در دستور کار قرار دارد.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به سیاست‌های غرب در مورد ایران گفت: به نظر میرسد اگر در برابر درخواست‌های غیر معقول غرب ایستادگی نگردد هرروز بهانه‌ای را به رفع تحریم‌ها گره خواهند زد.
ابراهیمی افزود: اروپا از رفع تحریم‌هایی سخن می‌گوید که آمریکا آن‌ها را اعمال نکرده، این در حالیست که آمریکا تقریبا جایی را باقی نگذاشته که تحریم‌ها شاملش نشود واین یک کلک سیاسیت؛ اروپا می‌خواهد بدون دادن امتیاز قابل باوری به ایران و در عین حال با جنجال رسانه‌ای وجود این کانال را راه گشا معرفی کند؛ که البته باید دید این سبک وقت کشی و بازی با حربه‌های سیاسی تا کی میتواند ادامه یابد؛ چنانچه احقاق حقوق ازدست رفته ما در برجام در دستور کار قرار گیرد خواه ناخواه دیگر نیازی به این راه حل‌های پیچیده و نافرجام نخواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها