سرهنگ دوم پاسدار مهردادرحیمی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی از شهرستان سامان، گفت: اردوهای راهیان نور تداوم خط سرخ شهیدان است.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۱۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور تداوم خط سرخ شهیدان است، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی باید در برنامه هر خانواده ایرانی باشد، تا یاد و خاطره و از خود گذشتگی شهدا و ایثار گران به فراموشی سپرده نشود .

سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور، درس استقامت، ایستادگی و خودباوری را برای شرکت کنندگان به ارمغان می آورد، گفت: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تسلی بخش و آرامش افزاست.

وی، خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که یادگار ایثارگری های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم است، با نواها و زمزمه های شبانه شهدا عجین شده است.

رحیمی در پایان تصریح کرد: به منظور تجدید پیمان با آرمان های مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس و آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان، 200 نفر از دانش آموزان پسر شهرستان سامان نیز در قالب یک کاروان از شنبه 27 بهمن ماه به اردوی سه روزه راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام می شوند.

ارسال نظرات