خبرهای داغ:
با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی استان؛

تجلیل از عوامل اجرایی نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود

با حضور مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از عوامل اجرایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۹۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت طی مراسمی از عوامل اجرایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان به میزبانی شاهرود در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود تقدیر کرد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد خوب برگزار کنندگان شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان گفت: درخشش نمایشگاه از دو بعد تعداد بالای بازدیدکنندگان و فروش بالای آن بوده است که فروش معیار اصلی نیست، اما به دلیل حضور ناشران حائز اهمیت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: میزان فروش نمایشگاه کتاب استان نسبت به جمعیت آن یک پدیده است که با توجه به مسائل موجود در زمینه نشر، این موفقیت نشان از تلاش عوامل نمایشگاه و فرهنگ بالای مردم در حوزه کتابخوانی دارد.
رضا مهدیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی نمایشگاه کتاب گفت: شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان که بزرگترین رویداد فرهنگی استان بود که به همت همکاری و همدلی عوامل برگزار کننده با شکوه هرچه بیشتر برگزار شد.
حجت الله کرمانی مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان نیز گفت: موفقیت در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی نتیجه همکاری عوامل برگزار کننده نمایشگاه است.
وی افزود: اطلاع رسانی نمایشگاه علیرغم سفر ریاست جمهوری به خوبی انجام شد و نتیجه آن حضور پرشور مردم در نمایشگاه و فروش بالای کتاب بود.
در پایان نیز از عوامل اجرایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها