خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گیلان در آستانه ۴۰سالگی انقلاب

استقلال علمی ضامن دستیابی ایران به اقتصادی پویاست

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گیلان طی صدور بیانیه ای ضمن تبریک آغاز ۴۰سالگی انقلاب اسلامی ایران، بر بالندگی و شکوه هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی پس از گذشت حدود نیم قرن از شکل گیری خود، تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۷۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
استقلال علمی ضامن دستیابی ایران به اقتصادی پویاست 

به گزارش  سرویس خبری بسیج علمی  از گیلان؛ سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گیلان طی صدور بیانیه ای ضمن تبریک آغاز ۴۰سالگی انقلاب اسلامی ایران، بر بالندگی و شکوه هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی پس از گذشت حدود نیم قرن از شکل گیری خود، تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهوقا ؛‌

و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابود شدنى است.» (سوره اسراء، آیه 81)

 

دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور دمیده شدن روح استقلال و خودباوری بر پیکره بی جان امت اسلام و احیای اسلام ناب محمدی (ص) با دم مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) است.

شکوه شور و شعور مردمی در آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی، نشان از ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی و پایبندی مردم کشورمان به آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) دارد.

دشمنان اسلام از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تاکنون همواره بر طبل جدایی ملت از نظام کوبیده اند، در حالی که مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی و محور اصلی تحولات سازنده در کشور بوده و با حضور همیشگی در صحنه های مختلف و پشتیبانی بی کم و کاست خود، برتری دموکراسی دینی را بر سایر نظام های حکومتی جهان به اثبات رسانیده اند.

مردم پاسداران اصلی ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و همواره آماده مجاهدت و نثار جان و مال خود در دفاع از تنها نظام مقتدر اسلامی جهان هستند. پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران در دانش هسته ای و موشکی و نیز افزایش توان بازدارنده دفاعی، همواره عامل اصلی هراس دشمنان بوده و خودکفایی، توسعه فناوری و استقلال علمی کشور ضامن دستیابی به اقتصادی مولد، پویا و مقاوم خواهد بود که با رفع مشکلات پیش رو، نوید بخش آینده ای شایسته انقلاب اسلامی ایران است.

آنچه این نظام را در آغاز چهلمین سال برپایی خود بالنده تر، پرشکوه تر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری ساخته، ولایتمداری، همدلی و همزبانی مردم و مسئولین و نیز حرکت آنها در مسیر صراط مستقیمی است که از سوی رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... تبیین شده است.

نهضت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مشابهت های فرآوانی با نهضت عاشورایی حضرت امام حسین (ع) داشته و به خاطر جامعیت و الهی بودن، همواره ماندگاری خود را در دل و جان صالحان و پاکان جهان حفظ خواهد کرد و هیچگاه دچار کهنگی و فرسودگی نخواهد شد.

اکنون که در آستانه چهلمین سال اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هجمه های دژخیمان و استبدادگران جهانی بیش از پیش فزونی یافته، بیداری اسلامی نقش و جایگاهی پر رنگتر از همیشه در معادلات سیاسی و اجتماعی کشورهای دنیا به ویژه منطقه خاورمیانه پیدا کرده است. زیرا که جهانیان دریافته اند، تنها در زیر پرچم اسلام، آزادی، برادری، برابری و عدالت امکانپذیر خواهد شد.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گیلان برخود وظیفه می داند فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به آحاد ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از ایشان برای حضور فعالانه، حماسی و دشمن شکن در مراسم دهه مبارک فجر جهت نمایش وحدت و یگانگی مردم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان، دعوت به عمل آورد.

ارسال نظرات