خبرهای داغ:
جمعی از نخبگان، مبتکران و محققان بسیجی استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۶۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
بیانیه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 
به گزارش سرویس خبری بسیج علمی استان بوشهر؛ جمعی از نخبگان، مبتکران و محققان بسیجی استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانه‌ای صادر کردند، متن بیانیه به شرح ذیل است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انقلاب اسلامی در ایران سرآعازی بر تحقق آرمانهای اسلام ناب در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی است.
اسلام، اهداف متعالی و همه جانبه دارد که مبتنی بر همراهی دین و اخلاق و علم و عمل است. انقلاب اسلامی ما نیز در راستای این اهداف پیشرفت های مختلفی را در همه زمینه ها ایجاد کرده است.همراهی علم و دین از ثمرات نظام انقلابی است.این همراهی را در ریختن خون شهدای علمی می توان ملاحظه کرد. از شهادت شهید مطهری و بهشتی که متفکران بزرگ انقلاب بودند تا شهید احمدی روشن و شهید شهریاری و علی محمدی که با خون خود علمی بودن و عقلائی بودن اهداف انقلاب ما را به سراسر عالم نشان دادند.توجه به پیشرفت های علمی و  تاکید مقام معظم رهبری بر تداوم این پیشرفت ها یادآور اهتمام رسول اکرم ص و ائمه معصومین به اسلام در افزایش سطح بینش و اعتماد به نهضت های علمی است.
تلاش های جهادی جوانان این مرز و بوم در تحت زعامت ولی امر مسلمین موجب شده که ما بیش از یک دهه زودتر به اهداف چشم انداز 1404 در عرصه های علمی دست پیدا کرده است و رتبه اول منطقه را به نام ایران اسلامی رقم بزنیم.
در همین راستا سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه امام صادق ع استان نیز گام های مثبتی در عرصه های علمی و پژوهشی و فناوری برداشته و با قدرت می توان ادعا کردکه رشد علمی و فناوری در استان بوشهر قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. استانی که در فقر و محرومیت و بی سوادی به سر می برده، امروز شاهد مردانی است که قله های علمی در سطح کشور و بین الملل را در نورزیده اند.
امروز تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصصی بومی، مهندسان بومی، مخترعان و مبتکران و نخبگان بومی و فیزیک دانان و شیمی دانانی که جز یک درصد دانشمندان برتر جهانی اند قابل شمارش نیست.
ما جمعی از بسیجیان نخبه و مخترعان و مبتکران استان بوشهر، چهلمین بهار انقلاب را به همه هموطنان و هم استانیان تبریک گفته و با آرمانهای امام و شهدا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی عهد می بندیم که مجاهدانه اهداف علمی انقلاب را دنبال کرده و تا رسیدن به قله های ترقی علمی و فناوری دست از تلاش بر نخواهیم داشت و از مسئولین محترم کشور درخواست داریم که کار جهادی را سرلوحه مدیریت خود قرار داده و با تلاش شبانه روزی مضاعف در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور بکوشند و با راهکارهای علمی و با تکیه بر توانایی های داخلی موانع و مشکلات کشور را حل نمایند و ما آمادگی خود را برایرارائه مشاوره های علمی و فنی به مسولان استانی اعلام می نمائیم.
 
 
 
 
جمعی از نخبگان، مبتکران و محققان بسیجی استان بوشهر
 
بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷
 
ارسال نظرات