خبرهای داغ:
با صدور بیانیه ای از سوی معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر شد

معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با صدور بیانیه ای از حضور با شکوه و معنا دار مردم استان قزوین در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۴۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با صدور بیانیه ای از حضور با شکوه و معنا دار مردم استان قزوین در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر و تشکر کرد.
در این بیانیه آمده است: حضور حماسی مردم عزیز و بصیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی بر آمده از قلب های آگاه و بیداری است که با برپایی پرچم اسلام در میهن عزیز خود را آماده برپایی قیام رهایی بخش منجی عالم بشریت حضرت صاحب الامر(عج) کرده اند.
حرکت عظیم مردمی و خروش مردم فهمیم قزوین همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی برای جهانیان پیام های مختلف در برداشت و موجب خشنودی دوستان و ملل مظلوم شده و وحشت دشمنان را در پی داشت.
در ادامه این بیانیه می خوانیم: این حضور برای دوست داران انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی این پیام را به همراه آورد که مردم ایران اسلامی حتی یک قدم از آرمان های خود از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عقب ننشسته اند و به دنبال صدور این فرهنگ رهایی بخش به همه ملل ستم دیده و در ظلم و جور می باشند.
رهایی همه مستضعفین جهان از چنگال استکبار جهانی و صهیونیسم که سایه شوم قدرت و دست های خونین در پشت پرده است آرزو و آرمان انقلاب اسلامی است .
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تمام دشمنان ما باید بدانند این ملت انقلابی و روشن ضمیر به دستورات اسلام ناب محمدی هرگز در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی سر خم نخواهد کرد و با عنایات ویژه حق تعالی پیام انقلاب را به سراسر دنیا صادر می کند.
در بخش پایانیه این بیانیه نیز یادآور شده است: وظیفه خود می‌دانیم که از شما مردم فهیم، آزاده و انقلابی برای حضور حماسی و دشمن شکن در این آیین قدردانی کنیم، امید است همواره ملت ایران اسلامی پاسدار ارزش های انقلاب بوده و برای رسیدن ایران اسلامی به اوج عزت، اقتدار و صلابت این وحدت را حفظ نمایند.
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها