جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) در یادواره شهدای خان طومان تنکابن:

مسئول در نظام اسلامی باید رضایت امام زمان(عج) و نائب او را فراهم کند

نظام اسلامی باید دست افرادی باشد که لبخند امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله) برایشان از همه‌چیز مهم‌تر باشد، متذکر شد: مسئوول یا غیرمسئوول، در هر صنف و شغلی هستید، اولویتتان را رضایت امام زمان(عج) قرار دهید و آن را با هیچ‌چیز عوض نکنید.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۳۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندان به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تنکابن، سردار عظیم ابراهیم پور در اولین مراسم سالگرد شهدای خان طومان که در مسجد جامع روستای نعمت‌آباد تنکابن برگزار شد، به شیوه‌های شناخت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نباید فقط در کوچه و خیابان‌های شهرمان بچرخیم، بلکه باید نگاهی هم به دنیای اطرافمان داشته باشیم.
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) گفت: در هر صنف و شغلی هستید، اولویتتان را رضایت امام زمان(عج) قرار دهید و آن را با هیچ‌چیز عوض نکنید. امروز نظام اسلامی باید دست افرادی باشد که برایشان لبخند امام زمان (عج) و رهبری (مدظله) از همه‌چیز مهم‌تر باشد.

 وی افزود: اگر می‌خواهید به جایگاه انقلاب اسلامی و برکات خون شهدا پی ببرید و بدانید انقلاب اسلامی چه جایگاهی در بین کشورهای دنیا دارد، بروید بسیج عراق را ببینید که از 150 هزار نیرو، 41 هزار نفر آن اهل تسنن هستند اما تحت فرماندهی بچه‌های شیعه می‌جنگند.


جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) ادامه داد: عماد مغنیه که قمر بنی‌هاشم لبنان بود، مادرش با تقدیم سه فرزند شهید گفت «جانمان، زندگیمان و وجودمان فدای یک تار موی سید علی خامنه‌ای»

این مسئوول تصریح کرد: جنگ واقعی ما با استکبار هنوز شروع نشده است و کارشناسان صهیونیست هم معترف شده‌اند که «چه بخواهید چه نخواهید، دنیا به یک پیچ تاریخی نزدیک می‌شود که امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای قبلاً تابلوهای آن را نصب‌کرده‌اند.»

سردار ابراهیم پور افزود: عالم در تحول بزرگی است که یک عده آن را درک نکرده‌اند و هنوز انقلاب را باور ندارند.

وی خطاب به افرادی که دنبال تفکر انقلابی و راه‌کارهای اقتصاد مقاومتی هستند، عنوان کرد: تفکر انقلابی یعنی کشاورز محصولش بر دستش نماند، یعنی خنده آمریکا ما را خوشحال نکند، یعنی اینکه جانباز شیمیایی که سال‌ها درد می‌کشد، اما صدایش درنمی‌آید.

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) در پایان با بیان اینکه باید امروز نظام اسلامی دست افرادی باشد که لبخند امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله) برایشان از همه‌چیز مهم‌تر باشد، متذکر شد: مسئوول یا غیرمسئوول، در هر صنف و شغلی هستید، اولویتتان را رضایت امام زمان(عج) قرار دهید و آن را با هیچ‌چیز عوض نکنید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار