خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان در آخرین روز از دهه دوم ایام فاطمیه بمناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با حضور سرهنگ خنافره فرمانده ناحیه بسیج شادگان ،امام جمعه ، فرمانده نیروی انتظامی ، دکتر حسن لارتی سخنران برتر کشوری ، امین پریشان مداح مشهور استانی ، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهرستان در مسجد حضرت امیر المومنین (ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۲۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

این یادواره که با هدف بزرگداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان از قول مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست با قرآئت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط برادر فرسانی و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپ و سخنرانی توسط آقای دکتر لارتی در خصوص مسائل سیاسی روز ، ارتباط دولت و مردم ، برجام و پیشرفت های علمی و فرهنگی ، اقتصادی و موشکی از شروع انقلاب تاکنون مطالبی را ارائه نمودند.

دکتر لارتی بابیان اینکه آمریکا سرمنشأ تمامی مشکلات جهان است، گفت: آمریکا و استکبار جهانی در جنگ تحمیلی با تمام قوا به صدام کمک کردند و بسیاری از رزمندگان ما را به شهادت رساندند اما نتوانستند ذره‌ای از خاک ایران اسلامی را بگیرند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: ۲۲ بهمن روز ملی و ارزشمند برای ایرانیان است و مردم ایران اسلامی با حضور خود این پیروزی را رقم خواهیم زد.

ضمنا در این برنامه از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت آقایان چاملی و پریشات در قسمت های از برنامه جهت مدیحه سرایی شهادت حضرت فاطمه (س) و تقدیر و تشکر و اهدای هدایا به خانواده های شهدا انجام گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها