یادواره 3 هزار شهید ایل قشقایی با حضور سردار سیف مسئول بسیج عشایری کشور در شهرستان سمیرم بخش وردشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۸۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج عشایری اصفهان، یادواره 3 هزار شهید ایل قشقایی با حضور سردار سیف مسئول بسیج عشایری کشور در شهرستان سمیرم بخش وردشت برگزار شد.
در این یادواره سردار سیف گفت: هیچ ابرقدرتی و هیچ کنگره ای اجازه ندارد برای منطقه تصمیم بگیرد مگر اینکه جمهوری اسلامی ایران موافق آن باشد و این از افتخارات و عظمت این مملکت است.
وی خاطرنشان کرد: شعار انقلاب ما نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بوده و است و این شعار مخالف خواسته دو ابرقدرت جهانی بود، امام خمینی (ره) حکومت را بر پایه اسلام بنا کردند. آمریکا از همان زمان با بررسی شعار، رهبر و مردم انقلاب اسلامی ایران به این نتیجه رسید که باید مانع پیروزی انقلاب شود.
مسئول بسیج عشایری کشور عشایر را آماده ترین، متعصب ترین و مکتبی ترین نیروهایی که در صحنه های مختلف به میدان آمدند دانست و افزود: عشایر عرب، کرد، بلوچ، سیستانی، بختیاری و قشقایی در هرجایی که توطئه ای ایجاد شد به میدان رفته و این به عنوان افتخار انقلاب و عشایر است.
وی در مورد حضور پایگاه‌ها و نیروهای آمریکایی در منطقه گفت: تمامی پایگاه‌ها، نیروها و ناوهای آمریکایی حاضر در منطقه در تیررس موشک های جمهوری اسلامی ایران بوده و اگر آن ها دست از پا خطا کنند در پایگاه های آن‌ها جهنم به پا خواهیم کرد.





انتهای پیام/

ارسال نظرات