خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
یادداشت/الهه محمدی‌پور
دستاورد انقلاب، ایجاد حججی و نصرالله و زکزاکی بود که مهر پایانی بر امپراطوری یهود و صهیون خواهند زد که هیچ قومی در تاریخ به این افتخار حتی نزدیک هم نشده بود.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۸۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، الهه محمدی پور جانشین خواهر دانشگاه پیام نور رستم به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یادداشتی نوشت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

دستاورد انقلاب،ابدا جاده و راه آهن و سد نیست. اینکه ما لیست کنیم زمان پهلوی انقدر راه آهن بود،حالا اینقدر،اینها کف روی آب است. پل و راه آهن و نیروگاه و چینی ها هم میزنند، بهتر از ما هم می‌زنند، انقلاب،انقلاب صنعتی نبود که ما روی شق فیزیکی و مکانیکی آن دست بگذاریم، انقلاب،انقلاب توحیدی بود!

دستاورد انقلاب اسلامی،تربیت و تولید انسان طراز بود! انقلاب انسان ساز بود! انسان هایی که برای ایجاد هر یک کدام از آنها، صده هایی از تاریخ باید سپری می‌شد تا یک صیاد شیرازی به وجود می‌آمد.

در زمان شاه، انسان طراز رژیم پهلوی شهناز تهرانی بود، اشرف پهلوی و فائقه آتشین بود، قهرمان جوان ایرانی ممل آمریکایی بود، هنر طراز انسان ایرانی، ویژگی یک انسان برگزیده در رژیم شاه، رقصندگی و نوازندگی و کاباره گردی بود، که به تبع آن سیاست خارجی طراز ما هم می‌شد کمک به آمریکا در بمباران مردم ویتنام!

انقلاب اسلامی چنان تحولی در قلوب و اذهان مردم ایجاد کرد،که فقط یک فقره دفاع مقدس ۲۲۰هزار انسان طراز اولیا الله رستگار شدند و به درجه شهادت و عند ربهم یرزقونی رسیدند، همان هایی  که شاید در صف بلیط فیلم فارسی بودند.

دستاورد انقلاب اسلامی شهید عباس بابایی بود که در دفتر فرمانده امریکایی نماز اول وقت خواند، عباس دوران بود، نادر مهدوی بود.

دستاورد انقلاب اسلامی ساختن انسانی بود در ویژگی‌های محسن حججی، که وقتی به دست سفاک ترین و درنده ترین موجودات زمین یعنی داعش، به اسارت درآمد، چنان با ابهت و وقار، چنان در اوج اقتدار به افق خیره شده بود، تو گویی ترس در وجود او خلق نشده بود و دنیا با تمام زرق و برقش را به سخره محض گرفته بود!

کدام کشور؟ کدام مکتب مدرن؟ کدام تمدن؟ کدام هژمون در شرق و غرب عالم از کمونیسم تا مارکسیسم؟ از سوسیالیسم تا فاشیزم؟ از چین و ژاپن تا آلمان و ایتالیا از شوروی تا آمریکا توانسته انسانی تربیت کند که در این هزاره سوم در این عصر اتم و در این جولانگاه سربازان ابلیس و دجال آخرالزمانی بتواند یکی مثل حججی، یکی مثل سلیمانی تربیت کند! که از خانه و خانواده و فرزند و پدر و مادر و و بستر گرم و نرم خود بگذرند، بدون چشم داشت تا چند کشور آنطرف تر بروند و در گمنامی بجنگند، نه برای استعمار و به تاراج بردن منابع و برای بهتر کردن زندگی نباتی و حیوانی خود، بلکه برای کمک به مظلوم، برای مبارزه با ظالم و برای اینکه به خدای خود نشان دهند که ما بر آن عهدی که با تو بستیم پا برجاییم.

دستاورد انقلاب، ایجاد حججی و نصرالله و زکزاکی بود که مهر پایانی بر امپراطوری یهود و صهیون خواهند زد که هیچ قومی در تاریخ به این افتخار حتی نزدیک هم نشده بود.

انقلاب چهل ساله شد  اگر در سخنان امام خامنه ای دقت کنید از جملات امید به آینده و قرار گرفتن در قله افتخار ، پیروزی انقلاب اسلامی ، رسیدن به آرمان های انقلاب نابودی کفر و اسرائیل، نابودی آل سعود، پیروزی قطعی یمن، پیروزی قطعی بر تحریم ها و این اواخر هم سقوط آمریکا و نابودی امریکا استفاده شده بود قطعا همه این جملات امام خامنه ای خبر از یک اتفاق بزرگ می دهد که در اوج آن هستیم در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در پیچ تاریخی عظیم قرار داریم و به فضل الهی خبر ها و بشارت های بزرگی در راه است.

اوخواهد آمد

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها