عضو هیئت‌مدیره شهرک صنعتی و نماینده کارفرمایان استان یزد در مراسم یادواره شهدای کارگر یزد گفت: تلاشگران صنعت برای حفظ امنیت شغلی مردم فعالیت دارند و در کنار کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۴۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرک صنعتی و نماینده کارفرمایان استان یزد در یادواره شهدای کارگر یزد با تبریک چهل‌سالگی انقلاب اسلامی گفت: عدد چهل در فرهنگ دینی ما عدد مقدسی بوده و نشان از اقتدار، پختگی، ثبات و پایداری دارد و امروز علی‌رغم تمامی کارشکنی‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان که نمی‌خواستند انقلاب ما به این عدد برسد باید شکر گذار درک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بود.

لطیفی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم کشور اظهار داشت: امروز اگر هرکدام از ظرفیت‌های موجود در کشور ما در یک کشور وجود داشته باشد آن کشور می‌تواند مسیر توسعه‌یافتگی را طی کند و سرانه ملی خود را افزایش دهد . وی نیروی انسانی عظیم ،  معادن و ذخایر نفتی ، تنوع آب و هوایی و دسترسی به آب‌های آزاد جهان را نمونه‌ای از ظرفیت‌های عظیم کشور دانست و ابراز داشت ما از این ظرفیت‌ها در برخی زمینه‌ها نظیر هوافضا ، قدرت نیروهای نظامی، انرژی هسته‌ای و الکترونیک به‌خوبی استفاده کردیم و وابستگی خود را به بیگانگان قطع کرده‌ایم اما متأسفانه درزمینهٔ اقتصاد و صنعت دچار وابستگی هستیم .

این صنعتگر یزدی در ادامه اظهار داشت: مگر همین جوانان ما نبودند که در صنعت هوافضا و انرژی هسته‌ای جایگاه ما را به رتبه‌های برتر دنیا رسانده‌اند پس چرا در صنعت و اقتصاد از این جوانان بهره نبرده‌ایم ؟ کارگران و صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند .

عضو هیئت‌مدیره شهرک صنعتی یزد تأکید کرد:  ما می‌توانیم در این دو زمینه نیز خودکفا شده و وابستگی خود را قطع کنیم اما نیازمند یاری مسئولان هستیم اگر امروز نیروهای نظامی و امنیتی ، امنیت اجتماعی ما را تأمین کرده و به آن مفتخریم ، تلاشگران صنعت نیز برای حفظ امنیت شغلی مردم فعالیت دارند و در کنار کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند .

وی تصریح کرد: بنابراین می‌توان با تدبیر و حمایت مسئولان از صنعتگران ، وابستگی خود را در عرصه اقتصادی کاهش داد تا دشمن نتواند با تحریم‌ها اقتصاد ما را با مشکل روبرو کند . این فعال صنعتی در ادامه شهدا را سرمایه‌های کشور دانست و اظهار داشت : برگزاری یادواره شهدا در حقیقت زنده نگه‌داشتن هدف و آرمان آن‌هاست و باید این یادواره‌ها تداوم داشته باشد .

لطیفی خانواده‌های شهدا را چشم‌وچراغ کشور برشمرد و ابراز داشت: باید به خانواده‌های شهدا توجه ویژه داشته باشیم چراکه آن‌ها بهترین سرمایه‌های خود را درراه دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب ازدست‌داده‌اند و امنیت امروز ما مرهون خون شهدای عزیز است .

نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرک صنعتی و نماینده کارفرمایان استان یزد تفاوت یادواره شهدای کارگر با دیگر شهدا را برگزاری آن در سرزمین مقدس کار و تلاش عنوان کرد و گفت: امروز در این مکان مقدس روزانه 12 هزارنفر برای سربلندی این کشور و انقلاب عرق جبین می‌ریزند و حدود 830 کارگاه و کارخانه تولیدی مشغول تولید نیاز مردم هستند .

وی خاطرنشان کرد: جامعه کارگری استان یزد مفتخر است که 387 شهید به این نظام مقدس تقدیم کرده و امیدواریم بتوانیم باکار و تلاش به اهداف و آرمان‌های شهدا نزدیک شویم .

انتهای پیام /

 

عکسها : 
ارسال نظرات