رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی حاکی از بارش‌های پراکنده به صورت برف و باران در آسمان این استان برای امروز (سه شنبه) است.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۲۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهرام چاره خواه اظهار داشت: تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پایش یابی وضع هوا در روز جاری آسمان کردستان تحت تاثیر سامانه ناپایدار و فعال بارشی قرار دارد.

وی اضافه کرد: در نتیجه استقرار این سامانه در برخی نواحی استان از جمله بانه، سروآباد، قروه و سقز شاهد بارش پراکنده برف و باران و در ارتفاعات و گردنه‌های سایر نقاط استان موجب کولاک و بارش برف خواهیم بود.

چاره خواه با بیان اینکه از صبح سه شنبه تا ظهر پنجشنبه جوی آرام و پایدار بر استان حاکم می‌شود، اضافه کرد: از بعد ظهر پنجشنبه تا اواخر هفته آینده آسمان این استان به تناوب شاهد فعالیت سه موج بارشی است.

وی روند میزان حداقل‌های دما تا صبح چهارشنبه را کاهشی اعلام کرد و گفت: هفته آینده شاهد وقوع بارش‌های قابل ملاحظه برف و باران در استان هستیم.
چاره خواه افزود: بیشترین دمای ۲۴ ساعت گذشته این استان در سروآباد با ۱۳ درجه سانتیگراد، سنندج با ۱۱ درجه سانتیگراد و کامیاران با ۱۰ سانتیگراد به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: همچنین کمترین دمای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته استان نیز با ۱۰ درجه در زرینه و پس آن با ۶ سانتیگراد در ایستگاه‌های بابارشانی بانه و بهارستان بیجار ثبت شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات