سومین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با سالروز چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۱۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور مسئولان و اصحاب رسانه و مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: 300 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که با داوری اساتید مجرب دانشگاهی با درنظر گرفتن 30 پارامتر داوری شدند و حتی نقاط قوت و ضعف آثار منتخب نیز ذکر شده است.

سرهنگ پاسدار البرز للگانی افزود: 34 اثر برگزیده حائز مقام های اول تا سوم و قابل تقدیر شدند که در این اختتامیه جشنواره با اهدای لوح، تندیس و هدیه از آنها تجلیل گردید.

وی ادامه داد: وظیفه خود دانستیم با اعلام نظر معاونت روابط عمومی و رصد فضای مجازی از اصحاب رسانه ای که طی سال با سپاه و بسیج همکاری بیشتری داشتند نیز تقدیر کنیم؛ لذا 47 نفر انتخاب شده و حتی اهالی قلم که در جشنواره شرکت کرده و رتبه هم نیاروده اند مورد تجلیل واقع می شوند.

این مقام مسئول جمع افرادی که از بین اصحاب رسانه و مطبوعات تجلیل می شوند را 131 نفر ذکر کرد که به گفته وی، سه برابر منتخبان جشنواره کشوری می باشد.

گفتنی است: در این مراسم از خانواده معظم "شهید وهاب شهرانی" از شهدای رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس نیز تجلیل شد.

شایان ذکر است: بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جشنواره از خانواده معظم "شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی"، مدافع حرم جامعه پزشکی کشور، تجلیل کرد.

در این مراسم سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز به ایراد سخن پرداختند.

اجرای سرود  از دیگر بخش های این جشنواره بود.

ارسال نظرات